To je to što me zanima!

Očekuju nas niže temperature u tramvajima i skuplje karte? Iz ZET-a otkrili kako će uštedjeti

Napominju i da osim vozača tramvaja i vozače autobusa također kontinuirano podsjećaju na primjenu defenzivne vožnje, čime se postiže ušteda goriva
Vidi originalni članak

Cijene energenata predstavljaju najveći trošak za poslovanje ZET-a, a iz te gradske tvrtke za DNEVNIK.hr ističu da ''kontinuirano prate situaciju s porastom cijena energenata i provode aktivnosti na smanjenju troškova, a da se istovremeno nastavi pružati visoka razina kvalitete usluge prijevoza putnicima''.

- U skladu s time, vozači tramvaja imaju naputak za primjenu tehnike vožnje kojom se postiže smanjenje potrošnje električne energije, a uštedi se doprinijelo i ograničenjem najveće brzine vožnje niskopodnih tramvaja. Također, tramvajska vozila imaju mogućnost rekuperacije električne energije, odnosno kod kočenja električnu energiju vraćaju u energetsku mrežu, u energetski sektor u kojem se nalaze. Tu energiju koristiti drugi tramvaj koji ubrzava, dok se jedan dio te energije koristi u tramvaju za ostale sustave - objasnio je glasnogovornik ZET-a Domagoj Zeba.

Napominju i da osim vozača tramvaja i vozače autobusa također kontinuirano podsjećaju na primjenu defenzivne vožnje, čime se postiže ušteda goriva: ''Smanjenju potrošnje, kao i očuvanju okoliša, doprinosi se i kontinuiranom modernizacijom voznog parka kroz nabavku novih autobusa visoke EURO6 norme, poput 65 autobusa čiju isporuku očekujemo do kraja godine''.

JEDNA LINIJA MANJE OD JESENI Velika promjena u ZET-u: Zagreb od iduće godine ostaje zauvijek bez jedne tramvajske linije...

- Svakako se razmatraju i mogućnosti uštede energije prilagodbom temperature u vozilima u nadolazećim zimskim mjesecima, u dijelu voznog parka gdje tehničke karakteristike vozila, odnosno sustava za grijanje to dozvoljavaju, s obzirom na to da je u dijelu vozila sustav tvornički podešen i automatiziran - dodaju iz ZET-a.

Kad je riječ o cijeni karata, to pitanje se već duže vrijeme razmatra u kontekstu gospodarskih okolnosti, poput porasta cijena energenata i opće inflacije što dovodi i do povećanja troškova ZET-a: ''Na temeljima odgovorne upravljačke politike i u dijalogu s Gradom Zagrebom kontinuirano se prati i analizira situacija po pitanju spomenutih okolnosti, a ovisno o povratnim pokazateljima, razmotrit će se eventualne korekcije u tarifnom sustavu, a o čemu ćemo pravovremeno izvijestiti javnost''.

A javnost već jako dugo čeka da profunkcionira mobilna aplikacija za prodaju karata, koja je najavljivana već nekoliko puta, ali nikako da ugleda svjetlost dana.

- Rad na mobilnoj aplikaciji za čiju je izradu putem javnog natječaja 2017. odabrana tvrtka KING ICT intenzivirao se dolaskom nove Uprave - istaknuo je Zeba.

IZBJEGNITE NAKNADU Sve što trebate znati o zamjeni kovanica: Ovako je najjeftinije i najlakše sitniš pretvoriti u eure

Mobilnom aplikacijom za prodaju karata korisnicima će se nuditi mogućnost dostupnijeg i jednostavnijeg plaćanja prijevozne usluge.

- Nakon registracije, odnosno izrade korisničkog računa, korisnici će u aplikaciji putem odgovarajuće platforme moći nadoplaćivati sredstava koja će koristiti za kupnju karata. Predviđeno je da se putem aplikacije može obaviti kupnja pojedinačnih karata, kao i registracija aktivne karte prilikom presjedanja u drugo vozilo. Također će se moći kupiti i mjesečni, odnosno godišnji kupon, no za to će prethodno biti potrebno na prodajnim mjestima ZET-a otvoriti korisnički račun uoči prve transakcije - objasnio je Zeba.

No, kada će aplikacija, koja je plaćena nešto manje od dva milijuna kuna napokon početi raditi, i dalje je pitanje bez odgovora, nešto kao prazan displej voznog reda.

Idi na 24sata

Komentari 24

  • dražen Dado 13.11.2022.

    Bilo bi najbolje da pritome još iskoristite konje da guraju tramvaje da uštedite bruko sramoto

  • danielNeugodan 13.11.2022.

    2.000.000kn za aplikaciju?????????????? lopoviiiiiiiiiii

  • DinoAKA ljubiša 13.11.2022.

    Japanci se voze 370 kmh već 40+ god. kod nas se anemija hvali s novim tračnicama i novim vlakovima koji voze 45 kmh !?

Komentiraj...
Vidi sve komentare