To je to što me zanima!

Obnova simbola Zagreba od 169 metara je pred krajem: Sve o tornju kojeg su čak i raketirali

NOVI EXPRESS Vrh Medvednice obilježen je sredinom 19. stoljeća drvenom piramidom koju je 1889. naslijedila slična željezna konstrukcija visine 12 metara. Trajala je do početka 60-ih pa je 1973. počela gradnja suvremenog objekta...
Vidi originalni članak

Impozantni RTV toranj Sljeme, jedan od najpoznatijih simbola Zagreba, zaštitni znak Medvednice i glavno komunikacijsko čvorište Zagreba i Hrvatske, desetljećima nije obnavljan, a devastaciji je pridonijelo i raketiranje u Domovinskom ratu. Zato je sadašnji vlasnik, tvrtka Odašiljači i veze, u lipnju 2019. godine pokrenuo obnovu tornja, a potkraj rujna prošle godine dovršena je prva faza, odnosno obnova vanjske ovojnice. Investicija je bila vrijedna oko devet milijuna kuna. Obnova RTV tornja Sljeme bila iznimno kompleksan posao, a posebno zahtjevan dio radova odvijao se na odašiljačkim platformama, odnosno prstenovima tornja. Specifičnost obnove sastojala se u tome što je na HRT toranj Sljeme morala biti postavljena posebna, jedinstvena skela, koja je doslovno visila s gornje gondole tornja zato što se jedino tako moglo omogućiti nesmetano i neprekinuto slanje televizijskih signala s odašiljača. “U sklopu obnove vanjske ovojnice modernizirana su oba dizala, optimizirane sve energetske, odašiljačke i signalne instalacije te je racionalizirano i korištenje prostora unutar tornja namijenjenog odašiljačkoj tehnici. Ovom sanacijom RTV tornja Sljeme zaustavljeno je propadanje tornja te je bitno produljen i njegov eksploatacijski vijek trajanja”, kažu u OIV-u te dodaju da se planira obnova elektroinstalacija, zatim vodovodnih instalacija i odvodnje te uređenje okoliša.

Ovaj sadržaj dostupan je samo 24sata PLUS+ korisnicima na portalu

Neometano uživanje u 24sata sadržaju i brojne pogodnosti dostupne su na originalnom članku.
Idi na 24sata

Komentari 1

  • sony33 23.01.2022.

    Bilo bi lijepo kad bi omogućili posjetiteljima, da uživaju u panorami s vrha tornja. Kad proradi žičara, broj izletnika bi se sigurno povećao.

Komentiraj...
Vidi sve komentare