Kupio sam novi BMW X5 prije četiri mjeseca, no više ga ne želim voziti. Svega mi je dosta. Proveo je dva mjeseca na popravku jer mi se tri puta pokvario, a platio sam ga 680.000 kuna. Najgore je što mi nitko ne želi poslati besplatnu vučnu službu, iako imam mobilno jamstvo koje pokriva troškove šlepa, rekao je Branko Čolakić (44) iz Zagreba. Dodao je kako su mu u tvrtki Tomić&Co rekli da mu neće poslati vučnu službu jer auto nije kupio kod njih. Ne zna kome se može obratiti jer svi peru ruke. U zagrebačkoj tvrtki Brabus, u kojoj je kupio vozilo, tvrde da bi mu auto trebao “šlepati” Tomić. U Tomiću se ne slažu s tim. U salonu Baumgartner iz Čakovca, također ovlaštenom trgovcu BMW-a, Ćolakiću su besplatno odvezli i popravili vozilo. Tamo kažu da on ima pravo na “šlep” i popravak jer ima sve garancije. Česte kvarove novog vozila objašnjavaju slučajnošću.
ZASTUPNIK 'ŠLEPA' SAMO AUTE KUPLJENE KOD NJIH
Tvrtka Tomić&Co, zastupnik BMW-a za Hrvatsku, izdaje mobilna jamstva za kupce koji kupuju vozila kod njih. No ako je vozilo uz jamstvo kupljeno bilo gdje drugdje, kažu, vlasnik mora dobiti i karticu s brojem koji treba nazvati u slučaju kvara.