To je to što me zanima!

Nova prilika za Pevec: Baumax i OBI ubrzo odlaze iz Hrvatske

Iako se o povlačenju OBI-ja i Baumaxa priča već neko vrijeme, iz samih tvrtki nisu željeli izlaziti s nikakvim detaljima po tom pitanju. Već su počeli zatvarati trgovine
Vidi originalni članak

Nakon što je prošle godine francuski lanac Bricostore definitivno napustio Hrvatsku, ove godine će to izvjesno napraviti njemački OBI te austrijski Baumax.

Iako se o povlačenju OBI-ja i Baumaxa priča već neko vrijeme, iz samih tvrtki nisu željeli izlaziti s nikakvim detaljima po tom pitanju.

Poslovni dnevnik neslužbeno doznaje da specijalizirani odjeli u OBI-ju ne rade nikakve dugoročne planove za ovu godinu jer su informirani da će tijekom godine zatvoriti svoja vrata. Iako su svojedobno postojali veliki planovi za njihovu ekspanziju u Hrvatskoj, taj lanac je sada spao samo na svoju trgovinu u Slavonskom Brodu jer su krajem prošle godine zatvoreni njihovi prodajni centri u Varaždinu i Sisku.

Odlazak njemačkog i austrijskog trgovačkog centra bi mogao koristiti domaćem Pevecu, koji je uspio preživjeti stečaj i oporavio se.

Na njemačkom tržištu i u ostalim europskim zemljama OBI je među vodećim prodajnim centrima za gradnju i dom i ima više od 580 prodajnih centara diljem svijeta. Osim one u Slavonskom Brodu, u Hrvatskoj je OBI imao trgovine u Sisku i Varaždinu i zapošljavao je 190 ljudi. 

Idi na 24sata

Komentari 65

  • nkrunes 04.05.2014.

    Jadni ljudi koji ostaju bez posla a njima sva sreća i neka samo idu od kud su i došli. Imamo mi i naših ljudi koji imaju HRVATSKE firme sa povoljnim cijenama koji nisu napuhane kao u stranim firmama. Zato se probudite i svoje teško zarađeni novac ostavljajte u HRVATSKIM firmama a ne u stranim.

  • Bananko_5 28.03.2014.

    a što kažu dragi naši ministri na to . koliko novih ljudi na burzi

  • optimist-pesimist 27.03.2014.

    U svakom slučaju previše trgovačkih lanaca za mali broj solventnih kupaca, da i nije tako usporedimo broj zaposlenih i broj umirovljenika. Realno od oko 2 miliona potencionalnih kupaca kojima iz dana u dan pada platežna moć i nema baš trgovinskog prihoda. Osim kupnje osnovnih životnih namirnica lošije kvalitete. Veliki trgovački lanci spali su na to da preko medija agresivno reklamiraju pekarske proizvode uz tolike popuste koji ne pokrivaju ni ulazne troškove pekarske sirovine a gdje su troškovi energenata i zaposlenih djelatnika, na što je spala trgovina? Sve u cilju da privuku i dalje kupca u svoje prodavaonice jer su na kraju svijesni da si građani više od pekarskih proizvoda sve manje mogu svakodnevno redovito bilo što drugo i priuštiti.

Komentiraj...
Vidi sve komentare