Vodeća hrvatska marketplace platforma Njuškalo već 12 godina najpouzdaniji je partner malim i srednjim poduzetnicima, koja svojim opredjeljenjem na digitalno poslovanje uvodi nove trendove, predvodi digitalnu transformaciju i unapređuje poslovanje u širokom spektru tržišnih niša. Nedavni događaji velikom brzinom i silinom pogodili su cijelu ekonomiju.
Najveći dio poslovnih subjekata trenutno posluje, no u značajno otežanim uvjetima ograničenog kretanja koja imaju za cilj maksimalno očuvanje zdravlja svakog pojedinca – kako djelatnika, tako i naručitelja usluge.
Njuškalo platformu, kao značajan izvor prodaje svojih proizvoda i usluga, u svom poslovanju koristi više od šest tisuća malih i srednjih poduzetnika i obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava.
- Mjere koje smo uveli za nas predstavljaju odricanje od gotovo milijun Eura prihoda što predstavlja veliki izazov našem poslovanju. No, vjerujemo da u ovim trenutcima svaka organizacija i svaki pojedinac u našem društvu mora dati svoj maksimum kako bi se što je više moguće ublažile posljedice na gospodarstvo, sačuvala radna mjesta poglavito u malom i srednjem poduzetništvu koje je nositelj hrvatskog gospodarstva te tako olakšali prvi dani prilagodbe i time otvorilo vrijeme da se još brže uvedu strukturalne promjene u poslovanju – izjavio je Goran Rubčić, glavni izvršni direktor Njuškala i zamjenik voditelja Styria Digital Marketplacea.
Nove okolnosti u prvi plan stavljaju potrebu za još bržom digitalnom transformacijom u svim gospodarskim djelatnostima. Njuškalo svojim klijentima u tome pruža maksimalnu podršku i savjetovanje kako prilagoditi poslovanje u što kraćem vremenu.
Uvedeno je virtualno razgledavanje nekretnina putem WhatsApp, Viber ili FaceTime aplikacija, te omogućena izrada i pridruživanje tlocrta putem putem dostupnih aplikacija, a u pripremi su video tutoriali za lakše korištenje aplikacija. Olakšana je pretraga proizvoda za koje su prodavatelji već osigurali mogućnost dostave te otvoreni kanali za ugovaranje partnerstva sa dostavnim servisima u cijeloj Hrvatskoj, a postojećim web trgovcima omoguće je automatizirano ulistavanje ponude na Njuškalo platformu sa olakšanim pretraživanjem artikala od strane kupaca i zaključenjem kupoprodaje u potpuno digitalnom okruženju.
Neki su od primjera funkcionalnosti platforme žurno stavljenih na raspolaganje klijentima i korisnicima s ciljem omogućavanja obavljanja djelatnosti i kupnje u digitalnom okruženju, iz sigurnosti vlastitih domova.
Hrvatski proizvod danas mora postati prvi izbor kupnje.
Obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima omogućena je široka dostupnost njihovih proizvoda i posebna istaknutost na Njuškalu, a prodaja započinje jednostavnim procesom registracije OPG-a i bez ikakvih financijskih ulaganja.
Za iznajmljivače privatnog smještaja intenzivno se pripremaju nove mogućnosti kojima će se olakšati poslovanje u nadolazećem periodu poput kalendara zauzetosti, „one stop point“ povezivanje sa sustavom rezervacija smještaja na Airbnb, Booking. com platformama, sustav online potvrde i naplate rezervacije smještaja, automatsko prijavljivanje gosta na sustav e-vizitor.
Važna je i promjena naplatnog modela Njuškalove usluge iz „ad place“ na „success fee“ koja iznajmljivačima omogućuje plaćanje usluge tek nakon realiziranog i naplaćenog smještaja.
Svih 150 Njuškalovih djelatnika, uključujući i djelatnike pridružene IT tvrtke Trikoder d.o.o., već dvadesetak dana rade iz sigurnosti svojih domova uz održavanje visokih standarda podrške i savjetovanja te stoje na raspolaganju za sve upite.
O Njuškalu:
Njuškalo je lansiran u rujnu 2007. godine. Uslijedio je period iznimno brzog rasta: bilo je potrebno samo šest mjeseci da se Njuškalo smjesti među TOP 10 najposjećenijih hrvatskih internetskih stranica (izvor: gemiusAudience). Oko Njuškala se jako brzo okupio veliki broj ljudi kojima se svidjela jednostavnost korištenja Njuškalove platforme te izvanredno velik broj oglasa. Danas je Njuškalo vodeći hrvatski marketplace s platformom baziranoj na state-of-the-art tehnologiji koja se kontinuirano razvija uzimajući u obzir potrebe korisnika prilikom stvaranja novih proizvoda uz kreiranje najboljeg korisničkog iskustva.