Moderni kamioni i autobusi ne mogu voziti bez Adbluea, tekućine koja se koristi za smanjenje onečišćenja zraka iz dizelskih motora, podsjeća agencija Dpa.
Proizvodnja Adbluea znatno je pak poskupjela budući da iziskuje puno energije.
Prema BGL-u, u Njemačkoj dizel koriste gotovo svi kamioni u špediterskoj, logističkoj i industriji prijevoza, dnevno trošeći oko pet milijuna litara Adbluea.
Ako se zalihe iscrpe, SKW će osigurati ograničenu količinu Adbluea, priopćilo je u srijedu udruženje prijevoznika.
"Već nastojimo BGL-u osigurati što je više moguće Adbluea", rekao je glasnogovornik tvrtke, dodavši da ne može točno reći koliko bi važnog aditiva mogli isporučiti u slučaju krize.
Iz udruge kažu da bi osigurana opskrba trebala u kraćem razdoblju spriječiti zaustavljanje kamiona u slučaju akutne nestašice Adbluea.
SKW trenutno, kako poručuju, proizvodi samo u jednoj od dvije tvornice amonijaka, a nedavno je potpuno obustavio proizvodnju Adbluea zbog sve većih troškova, podsjeća Dpa.