U Njemačkoj u trgovinama rastu cijene gotovo svih proizvoda. Među skupljim proizvodima je mlijeko, a razlog su mljekare koje podižu cijene.
Poskupljenje najavljuje i trgovački lanac Aldi, koji je prije bio među 'jeftinijima'.
Primjerice, maslac u Aldiju skuplji no ikad - cijena mu je porasla za 10 posto. Cijena njihovog vlastitog brenda maslaca Milsani skočila je za čak 22 posto.
Razlog tome je što operativni sustavi kao što su energija i logistika postaju sve skuplji za mliječne proizvode, pa sukladno tome rastu i cijene tih proizvoda u supermarketima.
Iz Udruge mliječne industrije poručuju: 'Kako bi mlijeko i mliječni proizvodi bili svježi moraju se ohladiti, zagrijati i ponovno ohladiti. Mnogo je mjera optimizacije, ali na kraju je potrebna energija za proizvodnju, pakiranje i čuvanje hrane.'
Poskupljenje će se dogoditi početkom nove godine kada se očekuje eksplozija svih cijena u supermarketima.