To je to što me zanima!

"Nismo se utrkivali samo smo se u više navrata pretjecali"

Vještak Perić i njegov kolega s Fakulteta prometnih znanosti utvrdili su da je do kontakta između Čolakovog Ferrarija i Opačkovog Nissana došlo na zaustavnoj traci
Vidi originalni članak

Sram te može biti, bezobrazniče. Zbog tebe sam bio na policiji, vikao je sudski vještak za promet Vlado Arbutina na hodniku Općinskog kaznenog suda u Zagrebu na Milka Križanovića, odvjetnika Dalibora Opačka

Posvađali su se jer ga je Križanović kazneno prijavio zbog vještačenja u slučaju koji se protiv Opačka i Marina Čolaka vodi zbog nesreće na autocesti A6 kod Bosiljeva u kojoj je u studenom 2010. godine poginula Ivana Obad

Naime, Križanović tvrdi da je upravo na temelju Arbutinova vještačenja, od kojega je na prošloj raspravi odustao i priklonio se mišljenju prometnih vještaka s fakulteta prometnih znanosti u Zagrebu, odvjetništvo i proširilo istragu na njegova klijenta i na kraju ga i optužilo.

"Do kontakta između Čolakovog Ferrarija i Opačkovog Nissana došlo na zaustavnoj traci"

Osim burne rasprave na hodniku, nastavak suđenja obilježilo je rešetanje vještaka Tomislava Perića koji je branio vještačenje tima s Fakulteta prometnih znanosti. Perić i njegov kolega utvrdili su da je do kontakta između Čolakovog Ferrarija i Opačkovog Nissana došlo na zaustavnoj traci. Inicijalni dodir bio je između prednjeg lijevog kotača Nissana i stražnjeg kotača Ferrarija. U tom trenutku Opačak je vozio desnom trakom brzinom od 210 km/h, a Čolak lijevom brzinom od 188 km/h. U tom trenutku vozila su bila udaljena svega sedam metara. Vještaci su zaključili da se nesreća mogla izbjeći na tri načina: da je Opačak vozio sporije od 106 km/h; da je Opačak ranije krenuo intenzivno kočiti i to svega 0,2 sekunde ranije te da je od Ferrarija bio udaljen 11 metara ili da je Čolak u prestrojavanju vidio da mu Opačak prilazi, što je prema vještacima, trebao vidjeti i da ga je propustio, odnosno odustao od prijelaza iz lijeve u desnu traku. 

Priznao je da su se pretjecali

Svjedočio je i Sven Šalković, koji je s Opačkom, Čolakom i Hrvojem Petrovićem kobnog dana u svojoj Ultimi GTR njemačkih registracija jurio autocestom prema Grobniku. Iako je tvrdio da su se na benzinskoj postaji kod Lučkog sreli slučajno i da se nisu utrkivali prema Rijeci priznao je da su se u više navrata međusobno pretjecali, no tvrdio je da su to činili isključivo lijevom trakom.

Idi na 24sata

Komentari 44

  • xmosijek 12.03.2014.

    Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 8 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Trenutno imate 1 laku opomenu i 0 težih opomena u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.

  • tinonina 11.03.2014.

    ja sam ih prošao kada su oni izlazili sa benzinske pumpe lučko na autoputu prošao sam i nisu me sustigli do izlaza Jastrebarsko bila je relativno gužva na autoputu vozio sam cca100- 120-140 km ma da sam očekivao da če nas te jurilice projurit ali ipak nisu šta su poslje radili neznam ali ipak si mislim da nije baš to tako kako su vještaci izvještačili jel imaju opremu koja se ne koristi u europi več više od 30 godina nažalost predlažem svakom za nedaj bože da se obrate europskim vještacima u Beču ljudi naprave što čovjek ni zamislit nemože preciznost i točnost na 110 % ni muha im ne prođe a da ju ne zabilježe vještačenje koštacca 1500 eur znam za jedan slučaj koji je bio nedavno i sve nas iznenadio

  • stjepan19688 11.03.2014.

    bahatluk bez premca

Komentiraj...
Vidi sve komentare