Čim je Hrvatska turistička zajednica predstavila svoj novi krovni slogan - 'Croatia Full of Life', odnosno 'Hrvatska, puna života', na Twitteru je krenulo ruganje. Tviteraši, nezadovoljni izborom HTZ-a, iskoristili su priliku i smislili svoje slogane koji, prema njihovom mišljenju, dočaravaju hrvatsku stvarnost.
Prenosimo neke od objava:
- Hrvatska, mjesto gdje zadnja nada umire.
-Hrvatska, tko preživi - pričat će.
- Pod šatorom i usred zime.
-Croatia. Full of life- We export it to your country, too.
- Hrvatska - nitko nema posao, ali birtije su pune života.
- Croatia - fulao sam life.
- Soon in Croatia - bottles filled with med i mlijeko.
- Croatia, awful life.
- Croatia, full of criminals.
- Hrvatska je prepuna života. Život se prelijeva preko granica.
- Croatia - feed your senses with nosenses.
Novi slogan hrvatskog turizma osmislio je konzorcij agencija BBDO iz Hrvatske, AMV BBDO iz Velike Britanije i DEC BBDO iz Španjolske, a odabran je, kako kažu u Hrvatskoj turističkoj zajednici, zbog 'jednostavnosti, fleksibilnosti, originalnosti i jer sažima sve što Hrvatska nudi'.
Za pronalazak 'Big Idea' i izradu koncepta HTZ je predvidio do 2,5 milijuna kuna (bez PDV-a).