"Moramo jasno reći da kriza oko čipova nije gotova", rekao je Stefan Hartung, šef najvećeg svjetskog dobavljača automobilske industrije za njemački tjednik Focus.
"Svi mi u njemačkoj industriji uvelike se oslanjamo na pretpostavku da će problem uskih grla u opskrbi biti riješen. Ako nemate čip, ne možete završiti upravljački sustav automobila, dakle ni samo vozilo. To će nas stajati puno energije u cijeloj 2022.", rekao je Hartung.
Zbog krize koju je izazvala nestašica čipova nova njemačka vladajuća koalicija lijevog centra možda neće postići sve svoje ciljeve, primjerice onaj o 15 milijuna električnih automobila na njemačkim cestama do 2030. godine.
To će biti neostvarivo "ako se uskoro ne riješe problemi u globalnim opskrbnim lancima. I to ne vrijedi samo za autoindustriju", naglasio j čelnik Boscha.
Izrazio je i načelnu skepsu prema roku koji je Berlin zacrtao.
Ostvarivanje tog cilja zahtijeva ne samo sirovine, baterije i potražnju, koja će uvelike ovisiti o infrastrukturi punionica, već i promjene u društvu i tehnološku transformaciju, objasnio je novi šef Boscha koji bi za nekoliko dana trebao preuzeti kormilo od Volkmara Dennera.
I struja koju će vozila koristiti trebala bi biti proizvedena iz zelenih izvora, podsjetio je.