To je to što me zanima!

Sudarili se kamion i dva auta u Stankovcima: Čovjek poginuo...

Prema dosadašnjim informacijama, u nesreći su sudjelovala tri vozila - kamion zagrebačkih registracija te osobni automobili daruvarskih i slatinskih oznaka
Vidi originalni članak

Muškarac (50) je poginuo, a najmanje još tri čovjeka su ozlijeđena u teškoj prometnoj nesreći u Stankovcima između Zadra i Šibenika. Sudar više vozila je bio u ponedjeljak oko 11 sati u industrijskoj zoni.

POGLEDAJTE VIDEO: 

- Prema dosadašnjim informacijama prometna nesreća se dogodila na križanju cesta D 27 i D 59, a u nesreći su sudjelovala tri vozila, kamion zagrebačke registracije i dva osobna vozila, Fiat  Punto slatinskih registracija i Opel Astra daruvarskih registracija. Najmanje troje ljudi je ozlijeđeno dok je muškarac na mjestu smrtno stradao - saznajemo u zadarskoj policiji.

Poginuli je vozio Fiat Punto.

Policijski očevid još traje, zbog čega je od 11,30 sati na tim dionicama promet u potpunosti obustavljen.

Idi na 24sata

Komentari 85

  • tutek 20.08.2019.

    Jedno pitanje za naše "mudre prometne "stručnjake": ako prosječni vozač, dakle nikakav Schumacher, naiđe svakodnevno na hrpu prometnih znakova koji apsolutno nemaju smisla, poput ograničenja od 50km/h na pustoj livadi kilometrima od bilo čega, ako na svakom preglednom i sigurnom križanju postoji znak stop za kojim stvarno nema potrebe, ako na pola autocesta stoji ograničenje 100 (ili 80) tamo gdje su pretpotopni jugići i lade sigurno vozili 120, itd itd... tada prosječan vozaš vrlo brzo shvati da znakovi nemaju smisla, odnosno da im je prvenstvena namjera kažnjavanje mase, tj. punjenje proračuna, kako da takav vozač u šumi idiotskih znakova otkrije koji su stvarno potrebni i koje se treba poštivati??? Rezultat toga je da će prosječni vozač ignorirati znakove i voziti kako on misli da treba, naravno uz stalno provjeravanje da li u nekom grmu vreba neki plavac koji želi podebljati svoju plaću na račun tih nelogičnosti i nebuloza. Da se uvede reda u tu šumu znakova, tj. da se ostave oni koji stvarno trebaju, i to da su postavljeni na isti način i u jednom selu i u drugom, a ne da to ovisi o lokalnim šerifima, onda bi ljudi shvatili da ti znakovi služe njima, za njihovu sigurnost. Jer kako objasniti da voziš naseljenim mjestom uz ograničenje 50km/h a onda usred naselja šuma upozorenja da je tu pješački prijelaz, djeca na cesti i - pazi sad ograničenje od 60km/h pa se pitaš tko je tu lud. A primjera bezbroj...

  • Drogbosnup87 20.08.2019.

    U svakom slučaju nije kraj Zadra, bliži je Šibenik.

  • tutek 20.08.2019.

    Ma nema veze što se gine... bitno da veće kazne pune proračun... Da je nekome stvarno stalo do sigurnosti onda bi to i rješio.

Komentiraj...
Vidi sve komentare