Treći automobil odabran u akciji NEOmoguća misija stigao je iz Čepina, i to ne na svoja četiri kotača nego vučnom službom što je odmah dalo naslutiti da će oko njega biti jako puno posla. Vlasnica Željka Hranić tu Opel Corsu isprane crvene boje iz 1996. godine koristi za svakodnevni odlazak na posao. Njezin sin koji jednog dana želi postati automehaničar vidio je da je pitanje dana kad će vozilo otkazati poslušnost i da bi mama mogla ostati bez prijevoza koji život znači. Pošto joj sami nisu bili u mogućnosti priuštiti temeljit servis, odlučio je prijaviti Corsu u NEOmoguću misiju - i uspjelo je, žiri ju je odabrao za popravak.
Popravljanje nepopravljivog
Dečki u AutoZubak Neostaru nadali su se da će treći automobil biti laganiji zadatak s manjim kvarovima i samo kozmetičkim zahvatima, ali želja im se i nije baš ostvarila. Već prvim pregledom koji je obavio servisni savjetnik Vedran Kopčić uočeno je da je limarija Corse u katastrofalnom stanju, toliko lošem da su dijelovi ostajali u rukama! I pogled pod haubu otkrio je velike probleme ali je tamo stanje ipak bilo nešto manje loše. Kao i uvijek, nije bilo druge nego zasukati rukave pa rastaviti i potpuno ogoliti vozilo. Trula limarija koja se pokazala izrezana je i zakrpljena i taj je dio popravka oduzeo najveći dio vremena. Potom je sve temeljito lakirano u vedru crvenu boju koja ovom autiću tako sjajno pristaje. Pri ponovnom sastavljanju automobila bilo je nužno ugraditi čitavu gomilu novih dijelova. Nema ih smisla sve nabrajati jer bi samo to zauzelo čitavu stranicu, ali ukratko možemo reći da je popravljeno i zamijenjeno praktički sve - od ovjesa do antene! Kad je vidjela svoju Corsu svu sređenu i blistavo crvenu, presretna Željka nam je rekla da izgleda tako sjajno da će sigurno biti s njom još dugo vremena, i nada se da će je jednog dana ostaviti sinu kao očuvani oldtajmer.
Preobrazbom trećeg automobila završila NEOmoguća misija
Predajom ove Corse vlasnici koja ju je odvezla u Slavoniju završila je NEOmoguća misija. Broj prijavljenih automobila koji je debelo prešao brojku od tisuću, reakcije vlasnika kada su vidjeli svoja sređena vozila i činjenica da su popravljeni automobili sada puno sigurniji za vožnju, u potpunosti su opravdali pokretanje ovakve akcije. Usto smo kroz članke i reportaže upoznali zanimljive vlasnike automobila i čuli njihove priče. Upoznali smo i Dadu , Mladena , Nikolu , Vedrana i druge iz AutoZubak Neostara te vidjeli iz prve ruke kako je organiziran posao u velikom servisu.