Turističkim djelatnicima i poduzetnicima u turizmu vrlo je važna promocija, a ove su ih godine epidemiološke okolnosti natjerale da još više ulože u kampanje koje privlače turiste. Tržište je puno inovativnih senzacija koje intrigiraju domaće goste, za koje se ispostavilo da itekako uživaju u dobro osmišljenom turističkom programu. S ciljem ostvarenja turizma kroz cijelu godinu, pokrenuta je inicijativa #prviput, u kojoj je u tijeku i natječaj na koji se mikro i mali poduzetnici širom Hrvatske mogu prijaviti do 30. rujna i osvojiti vrijednu marketinšku kampanju kojom će se na nacionalnoj razini istaknuti njihova turistička ponuda. Svi natjecatelji mogu se prijaviti na službenoj stranici natječaja.
Marketinška kampanja za pobjednike
Na natječaj inicijative #prviput mogu se prijaviti vlasnici obiteljskih hotela, odmarališta, ekofarmi, OPG-a, voditelji turističkih tura, instruktori ronjenja, vlasnici taksi-brodova i svi drugi turistički djelatnici koji će pozivati građane da ih posjećuju tijekom cijele godine. Kampanja je osmišljena s ciljem da hrvatski turizam zaživi 365 dana u godini kroz razne vidove turizma koji omogućavaju primarno bogat sadržaj, neotkrivene destinacije, unikatnu ponudu i maštovit gastronomski svijet u kojem gosti mogu uživati cijelu godinu. Ovu jedinstvenu kampanju hrvatskom turizmu daruje Zaba, a svim sudionicima bit će omogućena promocija njihove destinacije i/ili ponude kroz profil objekta na www.prviput.hr. Stručni žiri odabrat će 15 najboljih prijava, od kojih će dvoje osvojiti veliku marketinšku kampanju koja uključuje i tv spot, dok će ostali biti promovirani na diitalnim kanalima, kroz radio spotove, billboarde, PR i native članke te putem Zabinih kanala kao što su poslovnice, bankomati i društvene mreže.
Prijavite svoje inovativne projekte i jedinstvenu gastro ponudu
Pravo prijave na natječaj imaju sve osobe s registriranom poslovnom djelatnosti u turizmu, s naglaskom na mikro i male poduzetnike, a natječaj se zatvara 30. rujna 2020. u 23:59. Kriteriji za prijavu projekata su inovativnost, održivo poslovanje, primjena novih tehnologija, zanimljivost neotkrivene destinacije i uvjerljivost motivacijskoga govora. Nove potrebe modernog turista donijele su poboljšanja u strukturi turističkog proizvoda i unaprijeđenoj usluzi, pa se tako na natječaj mogu prijaviti svi koji nude specifična i novoosmišljena jela u restoranima, tematski uređene smještajne kapacitete, ronjenje u neotkrivenoj špilji i slično.
Hrvatska je puna neotkrivenih i atraktivnih destinacija
Razina turističke ponude više nije rezervirana samo za razvikana turistička mjesta. U Hrvatskoj se traže neotkrivene destinacije koje nude lokalnu gastro ponudu i autentični sadržaj i upravo se takvi turistički proizvodi mogu prijaviti na natječaj. Važno je da pritom destinacija nije poznata široj javnosti na razini Hrvatske.
Cilj projekta je otkriti manje poznate, originalne i uzbudljive destinacije u cijeloj Hrvatskoj, zbog čega je i inicijativa #prviput predstavljena na jednoj takvoj neotkrivenoj lokaciji, imanju Zaluka Heritage Estate. Pobjednici natječaja bit će objavljeni na web stranici prviput.hr do 7. listopada 2020., a u selekciji će među ostalima sudjelovati i atraktivna imena u žiriju, poput chefa Davida Skoke i putoholičarke Ive Mihalić Krčmar.