Došla sam na posao u popodnevnu smjenu i nisam mogla raditi. Pet puta sam gasila i palila računalo, ali u sustav za izdavanje elektronskih recepata za lijekove nisam mogla ući. Zvala sam korisničku podršku HZZO-a i rekli su mi da ih zovu iz cijele Hrvatske, ispričala nam je u srijedu predvečer liječnica opće prakse koja svojim pacijentima nije mogla izdavati recepte. Kaže da se to događa dosta često i obično traje nekoliko sati. Samo jednom sustav nije radio pet dana. U subotu su, dodaje, nadograđivali softver, pa postoji mogućnost da su nešto krivo napravili.
U HZZO-u se informacija nije mogla dobiti u srijedu nakon redovnog radnog vremena, a odgovorni se nisu javljali na mobitele. U ljekarni u Zagrebu potvrdili su nam da ne dobivaju recepte pa ne mogu izdavati ni lijekove.
'Pa je l' ista valja u ovoj državi, di da idem, di da se vraćam', očajan je bio pacijent u jednoj zagrebačkoj ljekarni.