Ti se primi posla, neće natalitet sam rasti, glasio je HDZ-ov odgovor tviterašici koja je pitala: “Alo HDZ, oću dobit 1000 eura ili se moram rastavit?”. HDZ se na kraju ispričao, no šteta je već načinjena. Ipak, nisu jedini kojima se “omaklo” na društvenim mrežama.
Vlada Zorana Milanovića odlučila je 2012. ući u taj svijet te je otvarala profile na Twitteru, Facebooku... Iste godine uspjeli su uvrijediti Mladena Magdića koji je na vladinu “fejsu” kao šef Sindikata vatrogasaca pitao vladu tko će biti kriv za smrt vatrogasca u Mošćeničkoj Dragi. Vlada mu je odgovorila: “Jasno je rečeno kako se vlada prvenstveno u ovome mandatu brine za gospodarski oporavak, nove investicije, nova radna mjesta i preokretanje rasta BDP-a u pozitivno”. Dvije godine kasnije osvanuo je kratki Vladin “tvit”: “Ne da mi se”. Na kraju su se iz vlade ispričavali tvrdeći da to nitko iz vlade nije napisao. U ljetu 2014. na službenom profilu Ministarstva vanjskih poslova na Twitteru objavili su: “Kanada ukida vize građanima RH”, a te vize su ukinute još 2012. I oni su se ispričali.
- Ako se gaf dogodi jedanput, to nije neoprostivo, ali ako se ponavljaju pogreške, mediji to kažnjavaju, a time si rušite sliku u javnosti. HDZ-ov primjer je bio izlijetanje izvan okvira. Inače, ove mreže trebaju služiti političarima i strankama za dvosmjernu komunikaciju s građanima, no nije dobro ako se samo tim putem šalju poruke - kaže PR stručnjak Krešimir Macan.
I dok političke stranke još uče o tajnama društvenih mreža, Vlada je na jučerašnjoj sjednici smanjila novac iz proračuna za financiranje promidžbe političkih stranaka. Od sada će političke stranke, nezavisne liste i kandidati za zastupnike pripadnika nacionalnih manjina imati pravo na naknadu troškova promidžbe od 135.000,00 kuna (umjesto dosadašnjih 180.000 kn).