To je to što me zanima!

Natječaj za projekte: Prilika da mladi pokažu znanja i vještine

Projekt 'Hrvatska pamet Hrvatskoj' organizira Poslovni dnevnik koji želi nagraditi izvrsnost studenata. Mogu se prijaviti studenti koji imaju između 18 i 27 godina
Vidi originalni članak

Suradnjom akademske, poslovne i političke javnosti želimo zaustaviti odljev mozgova, objasnio je glavni urednik Poslovnog dnevnika Mislav Šimatović novi projekt "Hrvatska pamet Hrvatskoj". Na predstavljanju u srijedu Šimatović je istaknuo kako Poslovni dnevnik želi nagraditi izvrsnost hrvatskih studenata.

Na natječaj se mogu prijaviti studenti koji imaju između 18 i 27 godina. Mogu se prijaviti individualno ili u grupi od troje u jednoj, ili u svima, od pet cjelina - Izvorno hrvatsko, Destinacija Hrvatska, Održiva Hrvatska, Poduzetna Hrvatska i Inovativna Hrvatska. Studenti moraju osmisliti originalan projekt te njegovu realizaciju. U svakoj cjelini najbolji projekt osvojit će 21.000 kuna, a posebnu nagradu od 15.000 kuna dobit će najbolji projekt koji je osmislila studentica ili grupa studentica. Natječaj podupiru brojni veliki i mali poduzetnici.

- Ovo je izvrsna prilika da mladi pokažu svoja znanja i vještine. Nije cilj samo nagraditi najbolje, nego i uključiti visokoobrazovane mlade na tržište rada. Također, i naši poduzetnici će vidjeti koliko su mladi kompetentni, jer toga možda nisu ni svjesni - rekla je pomoćnica ministra znanosti, obrazovanja i sporta Ružica Beljo Lučić

Iz Poslovnog dnevnika poručili su kako su već dobili velik broj prijava, a uključiti se možete do 30. travnja. Obrazac i dodatne informacije možete naći www.poslovni.hr.

Idi na 24sata

Komentari 2

  • fnatic_zg 16.01.2015.

    Sad se sjetili kad su mladi već odavno otišli... i odlaziti će i dalje. Mijenjajte plaće, počevši od Vlade i sabora dakle počnite od sebe - SMANJENJEM, građanima povećanjem, i poboljšajte uvjete za život pa mladi možda neće odlaziti.

  • 14.01.2015.

    Povraća mi se na riječ projekti, povlačenje sredstava iz EU fondova, marketing, menadžment, ljudski resursi, odnosi s javnošću itd itd....tu nema nikakve proizvodnje, kreacije, dodane vrijednosti....ništa...svi bi kruha bez motike

Komentiraj...
Vidi sve komentare