To je to što me zanima!

Native 24sata je najbolji na prestižnom natjecanju MIXX

Festival Dani Komunikacija odgođen je zbog epidemije korona virusa pa se tradicionalna dodjela nagrada MIXX i IdejeX s rovinjske pozornice preselila na digitalnu, a 24sata je tako po prvi puta na online dodjeli nagrađen prestižnom nagradom MIXX
Vidi originalni članak

Nakon zapaženog uspjeha iz 2017. godine kada se 24sata iz Rovinja vratio sa srebrnom nagradom Effie, jedna od kampanja je po prvi puta na naše police donijela i prestižnu nagradu MIXX - to je #pinkypromiss. Cijelo tržište s velikim interesom svake godine iščekuje rezultate ovog natjecanja koje nagrađuje najbolje digitalne kampanje i alate/platforme u području tržišnih komunikacija. U Hrvatskoj je prisutno već 10 godina, a izrađeno je međunarodnoj licenci IAB-a.

Dodjela nagrada održana je jučer u 21h na Facebook stranici Dana komunikacija. U finalu kategorije Best publisher Long-form Native 24sata dominirao je s čak četiri svoje kampanje, dok su se u istoj kategoriji našle i kampanje Nove TV i Tportala. Pobjedničkom je proglašena kampanja #pinkypromiss, uspješna kampanja 24sata, a nagradu je preuzela, iako virtualno, Mirta Dabić, Chief Creative Content Producer u 24sata.

Zahvaljujući kampanji spašeno pet života

#pinkypromiss, edukativna kampanja čija je poruka snažno odjeknula krajem prošle godine, pokrenuta je u partnerstvu s udrugama Nismo same, Sve za nju, Europa Donna Hrvatska i Klinikom za tumore Zagreb, pod sponzorstvom Roche Hrvatska, kojima se ovim putem zahvaljujemo na povjerenju i suradnji. Kampanja kojoj je cilj podizanje svijesti o važnosti samopregleda za rano otkrivanje raka dojke provodila se na portalima grupacije 24sata – miss7, missZDRAVA i missMAMA, a nastavit će se i dalje. Kako bi čitateljice stvorile naviku samopregleda, pozivane su na #pinkypromiss – dogovor između dvije prijateljice da će si biti međusobna podrška u borbi protiv raka dojke.

Kampanja je lansirana uz edukativni video Udruge Nismo same u kojem Ida Prester demonstrira samopregled dojki, a pratili su ju i izvanredni rezultati. Čak 225.000 pregleda micrositea, više od 180.000 pregleda edukativnog videa*, te ono najvažnije, zahvaljujući kampanji #pinkypromiss čak pet žena otkrilo je rak dojke u ranoj fazi i dobilo priliku za potpuno izlječenje.

Dominacija u kategoriji

Za nagradu u ovoj kategoriji uz #pinkypromiss, borile su se i kampanje: Savršen spoj - za klijenta Coca-Cola, prvi hrvatski YouTube mjuzikl koji je oborio sve rekorde gledanja među Generacijom Z i brojnim millennialsima, zatim #miHrvati - za klijenta Addiko Bank, kampanja kojom smo istraživali istraživali koliko Hrvati cijene vrijeme i Kreni od sebe, za bolji svijet - za klijenta Heineken, koji je imao za cilj podizanje svijesti o zelenoj proizvodnji i očuvanju prirode.

24sata native studio – adresa najnagrađivanijih kampanja

Ova nagrada još je jedna potvrda kvalitete kampanja koja je u 24sata na najvišoj razini, a to potvrđuju i druge brojne nagrade. U nešto više od 2 godine od pokretanja native studija, osim MIXX-a naš native studio osvojio je 60 međunarodnih nagrada. Prije manje od pola godine 24sata je na natjecanju Native Advertising Awards, najrelevantnijem međunarodnom natjecanju u području native oglašavanja osvojio 20 nagrada za brojne projekte, a 24sata je treću godinu zaredom potvrdio svoju titulu najnagrađivanijeg native studija na svijetu. Native studio 24sata u svojoj širokoj lepezi usluga nudi strateško planiranje, kreiranje kreativnih rješenja, produkciju i distribuciju sadržaja na svojim platformama, a u pristupu svim komunikacijskim rješenjima nit vodilja su svakako potrebe klijenata, a u njemu rade vrhunski eksperti s dugogodišnjim iskustvom rada u kreativnim agencijama.

* (Izvor: Google Analytics, 22/10/2019-20/2/2020).  

Idi na 24sata