Nakon zapaženog uspjeha iz 2017. godine kada se 24sata iz Rovinja vratio sa srebrnom nagradom Effie, jedna od kampanja je po prvi puta na naše police donijela i prestižnu nagradu MIXX - to je #pinkypromiss. Cijelo tržište s velikim interesom svake godine iščekuje rezultate ovog natjecanja koje nagrađuje najbolje digitalne kampanje i alate/platforme u području tržišnih komunikacija. U Hrvatskoj je prisutno već 10 godina, a izrađeno je međunarodnoj licenci IAB-a.
Dodjela nagrada održana je jučer u 21h na Facebook stranici Dana komunikacija. U finalu kategorije Best publisher Long-form Native 24sata dominirao je s čak četiri svoje kampanje, dok su se u istoj kategoriji našle i kampanje Nove TV i Tportala. Pobjedničkom je proglašena kampanja #pinkypromiss, uspješna kampanja 24sata, a nagradu je preuzela, iako virtualno, Mirta Dabić, Chief Creative Content Producer u 24sata.
Zahvaljujući kampanji spašeno pet života
#pinkypromiss, edukativna kampanja čija je poruka snažno odjeknula krajem prošle godine, pokrenuta je u partnerstvu s udrugama Nismo same, Sve za nju, Europa Donna Hrvatska i Klinikom za tumore Zagreb, pod sponzorstvom Roche Hrvatska, kojima se ovim putem zahvaljujemo na povjerenju i suradnji. Kampanja kojoj je cilj podizanje svijesti o važnosti samopregleda za rano otkrivanje raka dojke provodila se na portalima grupacije 24sata – miss7, missZDRAVA i missMAMA, a nastavit će se i dalje. Kako bi čitateljice stvorile naviku samopregleda, pozivane su na #pinkypromiss – dogovor između dvije prijateljice da će si biti međusobna podrška u borbi protiv raka dojke.
Kampanja je lansirana uz edukativni video Udruge Nismo same u kojem Ida Prester demonstrira samopregled dojki, a pratili su ju i izvanredni rezultati. Čak 225.000 pregleda micrositea, više od 180.000 pregleda edukativnog videa*, te ono najvažnije, zahvaljujući kampanji #pinkypromiss čak pet žena otkrilo je rak dojke u ranoj fazi i dobilo priliku za potpuno izlječenje.
Dominacija u kategoriji
Za nagradu u ovoj kategoriji uz #pinkypromiss, borile su se i kampanje: Savršen spoj - za klijenta Coca-Cola, prvi hrvatski YouTube mjuzikl koji je oborio sve rekorde gledanja među Generacijom Z i brojnim millennialsima, zatim #miHrvati - za klijenta Addiko Bank, kampanja kojom smo istraživali istraživali koliko Hrvati cijene vrijeme i Kreni od sebe, za bolji svijet - za klijenta Heineken, koji je imao za cilj podizanje svijesti o zelenoj proizvodnji i očuvanju prirode.
24sata native studio – adresa najnagrađivanijih kampanja
Ova nagrada još je jedna potvrda kvalitete kampanja koja je u 24sata na najvišoj razini, a to potvrđuju i druge brojne nagrade. U nešto više od 2 godine od pokretanja native studija, osim MIXX-a naš native studio osvojio je 60 međunarodnih nagrada. Prije manje od pola godine 24sata je na natjecanju Native Advertising Awards, najrelevantnijem međunarodnom natjecanju u području native oglašavanja osvojio 20 nagrada za brojne projekte, a 24sata je treću godinu zaredom potvrdio svoju titulu najnagrađivanijeg native studija na svijetu. Native studio 24sata u svojoj širokoj lepezi usluga nudi strateško planiranje, kreiranje kreativnih rješenja, produkciju i distribuciju sadržaja na svojim platformama, a u pristupu svim komunikacijskim rješenjima nit vodilja su svakako potrebe klijenata, a u njemu rade vrhunski eksperti s dugogodišnjim iskustvom rada u kreativnim agencijama.
* (Izvor: Google Analytics, 22/10/2019-20/2/2020).