Zrakopolov "Nikola Tesla" ispratili su u istoimenoj beogradskoj zračnoj luci srbijanski premijer Aleksandar Vučić, američki veleposlanik Kyle Scott, direktor kompanije Etihad koja je suvlasnik Air Serbie James Hoggan, direktor Air Serbie Dane Kondić i gradonačelnik Beograda Siniša Mali, koji su prije polijetanja simbolično presjekli vrpcu.
Vučić je istaknuo da taj let "pokazuje otvorenost Srbije prema svijetu". "Mislim da je to velika i važna stvar, od izuzetnog značaja je da imamo dobre odnose sa SAD, mislim da će to potaknuti našu ekonomsku snagu, ekonomski rast i približiti Beograd i cijelu Srbiju Amerikancima i SAD-u", rekao je.
Vučić je poručio da će Srbija, uspije li očuvati regionalnu stabilnost, uspjeti i da se regija ubuduće okuplja u Beogradu, kao nekad u bivšoj Jugoslaviji.
"Mislim da će nam ovaj let pomoći, a danas ne postoji bolji i povoljniji za one koji bi iz Hrvatske, BiH, Makedonije i Crne Gore htjeli putovati u New York, da ne spominjem one iz Bugarske i Rumunije", rekao je srbijanski premijer.
Veleposlanik Scott čestitao je Srbiji "na strateškoj odluci" da otvori liniju za New York, ocenjujući da će "pojačati veze između dviju država". podsjetio je da je nekadašnja jugoslavenska kompanija JAT letjela za New York, Chicago i druge američke gradove.
Srbija je obnavljanjem linije postala jedina od jedanaest regionalnih zemalja koja će imati izravne letove za Ameriku, rečeno je predstavljnju linije na kojoj će AirBus A330 letjeti pet puta tjedno.
Prva tri leta za New York su rasprodana nakon što je planulo 15.000 karata. U letjelici koja ima 254 sjedala 18 su u poslovnoj, a 236 u ekonomskoj klasi.
"Sada je cijena od 440 eura, ovisno o datumu, a iznenađujuće je odakle sve putnici bukiraju karte. Oko 60 posto karata prodano u SAD, 35 u Srbiji, a ostatak u Grčkoj, Hrvatskoj, Crnoj Gori, BiH, Bugarskoj, pa čak i Ukrajini", rekao je direktor Air Serbie Dane Kondić.
Kompanija je nakon 23 godine koncem 2014. obnovila i zračnu liniju Beograd-Zagreb, a prvi zrakoplov sletio je na inauguralnom letu YU230 u zračnu luku Pleso 12. prosnca.
Air Serbia nastala je 1. srpnja 2013. ugovorom o strateškom partnerstvu srbijanske vlade i Etihada, nacionalne zrakoplovne kompanije Ujedinjenih Arapskih Emirata.
Etihad airways postao je vlasnikom 49 posto dionica Air Srbie, a preostalih 51 posto u vlasništvu je srbijanske vlade.
Pod imenom Air Serbia srbijanska nacionalna kompanija danas leti na pedesetak destinacija u Europi, na Mediteranu i Bliskom istoku.