To je to što me zanima!

Ovako izgleda vožnja kroz novi rotor: 'Bit će sigurniji za sve...'

Sve pristupne ceste bile su od sinoć zatvorene kako bi do 7 ujutro radnici mogli pomaknuti svu signalizaciju i semafore koji su regulirali promet na prilaznim cestama
Vidi originalni članak

Nakon godinu i nešto više od mjesec dana gotova je najvažnija faza radova na remetinečkom rotoru i Zagrepčani se opet mogu voziti kroz njegov prsten, ali i kroz novoizgrađene tunele ispod rotora. 

POGLEDAJTE VIDEO:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Sve pristupne ceste bile su od sinoć zatvorene kako bi do 7 ujutro radnici mogli pomaknuti svu signalizaciju i semafore koji su regulirali promet na prilaznim cestama.

I dok je najvažniji dio rotora gotov, radovi se nastavljaju dalje kako bi se dovršila tramvajska pruga, pješačke i biciklističke staze te uredio okoliš, a to sve potrajat će najkasnije do svibnja.

- Rotor je dobar, siguran, signalizacija je dobra. Kroz tunel bi dozvoljena brzina trebala biti 60 km/h, pa čak kad je dobro vrijeme i 80 jer je on nov, moderan i nema razloga da se kroz njega vozi jako sporo. Ovo za 40 km/h je opasno jer se netko može zabiti u vas. Tuneli su napravljeni da bi promet bio protočniji. Asfalt je novi i kvalitetan i treba se voziti 70 km/h - rekao je sudski vještak za cestovni promet Goran Husinec te nadodao kako rotor nije napravljen da bi bio preopterećen kao stari. 

- Veći dio prometa treba ići kroz tunele, a na samom rotoru se treba voziti sporije i paziti na skretanja. Spominju se i semafori, ali to je dobro napravljeno. Za ovako velike kružne tokove to je utemeljeno vještačenjima da pridonosi većoj sigurnosti prometa. Što se tiče gužve one se ionako ne očekuje u velikom obujmu baš u tom krugu - pojasnio je Husinec. 

POGLEDAJTE VIDEO:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Sve autobusne linije koje prolaze rotorom vraćaju na svoje redovne trase kao prije početka samih radova, a autobusna linija 607 (Savski most – Sopot) nastavlja voziti do završetka radova i uspostavljanja tramvajskog prometa što se očekuje u travnju ove godine.

Vrijednost rotora je 331,7 milijuna kuna, dok je iznos bespovratnih sredstava 321 milijun kuna, od čega se 272,8 milijuna sufinanciralo iz Europskog fonda za regionalni razvoj, a 48,1 milijun kuna iz državnog proračuna Republike Hrvatske. Iz gradske blagajne za rotor se izdvaja oko 11 milijuna kuna. 

Idi na 24sata

Komentari 125

  • Dalibor0704 26.01.2020.

    Ovo ograničenje od 40 kroz tunel je normalno za ZG. Trajati će 6 mjeseci, dok se ne pokažnjava dovoljan broj građana, pa će promijeniti na više. Tako je bilo i u ulici Republike Njemačke, 6 traka i zeleni pojas, a ograničenje 50. Kada su se nakupili kazni, digli su na 70. Onda još imaju obraza govoriti da nema korupcije.

  • bayax 26.01.2020.

    Uprvo prošao kroz rotor iz smjera N. Zagreba prema areni....od Travnog do Arene točno 8 minuta....išao kroz tunel, nema stajanja ili zastajkivanja nimalo.... Super!

  • dvizjak 26.01.2020.

    što će semafori sama izmišljanja a kraj škola 50 kroz rotor 40

Komentiraj...
Vidi sve komentare