To je to što me zanima!

Najskuplja u Hrvatskoj: Jedan kilometar čak 193 milijuna kuna

Nakon Pelješkog mosta i pristupnih cesta trebala se sagraditi i autocesta do Dubrovnika, najskuplja prometnica u Hrvatskoj s tunelom dugim 3005 metara te mostom preko Neretve dužim od Pelješkog
Vidi originalni članak

Dubrovnik i krajnji jug krajem sljedeće godine trebali bi Pelješkim mostom napokon biti spojeni s ostatkom Hrvatske. Nekoliko mjeseci nakon otvaranja za promet mosta, koji će privremeno biti spojen na postojeće lokalne prometnice na Pelješcu, bit će gotove i pristupne ceste.

A od 2029. do najjužnijeg hrvatskog grada trebala bi biti izgrađena i autocesta, navodi se u Prethodnoj studiji izvedivosti povezivanja južne Dalmacije, koja je nedavno dovršena i koju su za Hrvatske autoceste izradile tvrtke Trafficon iz Zagreba i Pro Urbe iz Budimpešte, navodi dnevnik.

FOTO: U NADZORU Pelješki most polako poprima svoj oblik: Krajem iduće godine napokon ćemo ga i koristiti?

Ipak, od Metkovića do Dubrovnika i te 2029. ne bi se u cijelosti išlo autocestom jer se nova autocesta planira spojiti na pristupne ceste Pelješkom mostu, a koje se grade u profilu brzih cesta. Ukupno će se od čvora Metković do čvora Dubrovnik sagraditi 47 kilometara autoceste u punom profilu te još 12 km spojnih cesta.

Cesta DC403 kod Rijeke zasad slovi kao najskuplja

Procijenjena vrijednost investicije je čak 9,1 milijardu kuna, odnosno 1,2 mlrd. eura. To je čini najskupljom autocestom u Hrvatskoj – kilometar gradnje će koštati oko 26 mil. eura, odnosno oko 193 mil. kuna. Za usporedbu, cesta DC403 kod Rijeke koja zasad slovi kao najskuplja u RH, a duga je 3 km, košta 152 mil. kn/km.

Gradnja obiju tih prometnica skupa je zbog brojnih objekata na njima. Na autocesti prema Dubrovniku, u podsektoru 1 od čvora Metković do čvora Pelješac koji je dužine 18,4 km predviđena je gradnja mosta preko Neretve dugog čak 2960 metara, dok je Pelješki mosta dug 2,4 km. U tom podsektoru gradit će se i tunel Ježevac dug 3005 metara.

RADOVI NAPREDUJU Butković o Pelješkom mostu: 'Sve ide dobro, nema kašnjenja'

Predviđena je gradnja i dva interregionalna čvora – Metković i Pelješac te još dva čvora – Opuzen i Duboka kao i izgradnja 5,5 km spojne ceste od čvora Pelješac do čvora Duboka, donosi Večernji list.

Idi na 24sata

Komentari 14

  • 26.10.2020.

    Samo tako ajde jos... opet glasajte za ove huljbe SDP HDZ i onda opet glumite pametnjakovice po portalima i OPET i OPET i do kraja zivota MOLIM VAS glasajte za HDZ ili SDP I OPET i svojoj djeci ostavite ovakvu jadnu drzavu i neka se pate cijeli zivot

  • 26.10.2020.

    uh, kako se tu plaćaju zemljišta ..; pa rodijačke firme... Već nemaju ideje šta bi mogli izmisliti za troškovnik

  • laky03348 26.10.2020.

    ova cesta će biti još jedna MEGA PLJAČKA,naroda i države,jer cijena gradnje ceste je bar za 30% veča nega je stvarna cijena izgradnje ceste,opet će domoljubi u gepecima voziti vreće novca,,a Bačić i crnim torbama,,tako se sve radi u RH.

Komentiraj...
Vidi sve komentare