U lipnju 2013. godine 24sata.hr zasjeo je na vrh ljestvice najposjećenijih hrvatskih portala i vodeću poziciju nije ispuštao. Već više od dvije godine naša stranica ruši rekorde, a čitatelji prepoznaju napor redakcije da svakog dana stvara najbolji portal u državi.
Brojke Gemius ljestvice za mjerenje posjećenosti internetskih portala potvrđuju apsolutnu dominaciju 24sata.hr. U srpnju je našu stranicu posjetilo 1,380.489 stvarnih korisnika, a to je najbolji rezultat na hrvatskom internetskom tržištu u povijesti. Rast smo zabilježili na svim platformama, mobilnim i desktop. Ovi rezultati su još značajniji kad se uzme u obzir da su ostvareni tijekom ljeta, kad se posjećenost internetskih stranica u pravilu smanjuje. I dok konkurencija pada, portal 24sata raste, ruši rekorde i osvaja čitatelje ne samo najtočnijim i najrelevantnijim informacijama u najkraćem roku, nego i inovativnim, ekskluzivnim te revolucionarnim sadržajem.
Nikad zabilježen rezultat na hrvatskom webu proizvod je kontinuiranog i kvalitetnog rada čitave redakcije. Samo na našem portalu su se tako tijekom ljeta mogli čitati i gledati brojni ekskluzivni sadržaji poput originalne Dudipedije, virtualnih vodiča gradova na Jadranu te veliki broj viralnih tema koje su užarile društvene mreže i broj dijeljenja se mjerio u desecima tisuća. Nije ni čudo, jer www.24sata.hr je portal najprodavanijih, najčitanijih i najomiljenijih novina 24sata koje su uvijek prednjačile u inovacijama. Portal je napravio veliki iskorak i u videoprodukciji, koja svojim sadržajem i kvalitetom može konkurirati svjetskim profesionalnim TV kućama.
Vodeću poziciju 24sata ima i na društvenim mrežama, a samo na Facebooku prati nas više od milijun korisnika.
- Svim čitateljima želimo se zahvaliti na vjernosti, a obećajemo da ćemo se i dalje truditi stvarati najbolji portal u državi - istaknula je urednica 24sata.hr Rahela Štambuk Šimunić.
Izvrsne rezultate ostvarili su i ostali portali unutar 24sata digital grupe. Express.hr bilježi kontinuirani rast još od pokretanja početkom godine. Prema najnovijim rezultatima, već se nalazi na 15. mjestu. Sjajne pozicije drže i ostali specijalizirani portali: zdravakrava.hr, gastro.hr, budi.in, klokanica.hr i cool.hr.
Njuškalo.hr je zabilježio skok u odnosu na lipanj i trenutačno su na trećem mjestu, dok vecernji.hr i dalje čvrsto drži poziciju u TOP 5 hrvatskog weba.
Rast je zabilježen i u ljetnim mjesecima
I dok su konkurentski portali bilježili pad posjećenosti, 24sata.hr je
rastao i time dodatno povećao prednost na Gemiusovoj ljestvici. Razlika
između našeg portala i prvog konkurenta je s 20 tisuća stvarnih
posjetitelja u lipnju narasla na gotovo 70 tisuća.
To je još jedan dokaz
da je 24sata i dalje najbolji portal
u Hrvatskoj...
1,380.489 - stvarnih korisnika posjetilo je 24sata.hr u srpnju 2015. godine što je rast od 42.591 korisnika u odnosu na prethodni mjesec. Rezultat je to dosad nezabilježen na hrvatskom webu.
449.956 - stvarnih korisnika u srpnju imao je Express.hr
201.550 - jedinstvenih posjetitelja ubilježio je specijalizirani portal za roditeljstvo klokanica.hr
273.005 - stvarnih čitatelja imala je u srpnju zdravakrava.hr
237.562 - stvarnih korisnika u prethodnom mjesecu ubilježio je portal gastro.hr
2005. godine lansiran je portal 24sata.hr
212.297 - jedinstvenih posjetitelja imao je najbolji modni portal budi.IN
2 - godine 24sata. hr nalazi se na vrhu Gemius ljestvice po posjećenosti, točnije od lipnja 2013. godine