Vlak i autobus sudarili su se na željezničkom prijelazu na samom ulazu u Drniš oko 8.30 sati. Prema prvim informacijama više ljudi je ozlijeđeno, a na mjestu nesreće je više vozila Hitne pomoći. Još nije poznata težina ozljeda.
Kolima Hitne pomoći ozlijeđeni su prevezeni u bolnicu. Iako je prema neslužbenim informacijama jedna od putnica preminula na putu do bolnice iz policije tvrde da nemaju takvu informaciju.
- Ozlijeđeno je ukupno 13 osoba, od kojih su dvije u životnoj opasnosti. Svi ozlijeđeni su putnici autobusa i zbrinuti su u šibenskoj bolnici. Očevid je u tijeku - rekla je glasnogovornica Policijske uprave šibensko-kninske.
Na kraju, broj ozlijeđenih popeo se na 16.
Žena u kritičnom stanju prebačena u KBC Split
Na hitnom kirurškom prijamu Opće bolnice Šibenik medicinski je zbrinuto ukupno 16 ljudi ozlijeđenih u sudaru vlaka i autobusa. Jedna je ozlijeđena žena u kritičnom stanju hitno prebačena u KBC Split, a pet je s težim ozljedama smješteno na Odjelu kirurgije Opće bolnice Šibenik. Deset lakše ozlijeđenih pušteno je na kućnu njegu. Od deset putnika iz vlaka samo dvoje je lakše ozlijeđeno, među kojima je i kondukter. Strojovođa je također lakše ozlijeđen, ali on nije zatražio liječničku pomoć. Svi ostali ozlijeđeni bili su putnici autobusa Autotransporta Šibenik. Dvoje ljudi teško je ozlijeđeno, od kojih je jedna žena u kritičnom stanju prebačena u KBC Split.
Za nesreću kriv kvar na signalizaciji
Vozila su se sudarila između mjesta Badanj i Siverić. Autobus Autotransporta Šibenik ulazio je u Drniš kada je na njega naletio putnički vlak koji je također vozio prema gradu. I bus i vlak vozili su na relaciji Knin-Šibenik.
Kako doznajemo, do nesreće je došlo jer je sustav signalizacije bio oštećen. Naime u prometnoj nesreći koja se dogodila u petak razbijen je semafor koji je bio spojen na rampu, a rampa se nije dizala ni spuštala, niti je postojala signalizacija. Kvar je odmah prijavljen, a danas ga je trebala otkloniti ekipa iz Zagreba.
Iz HŽ-a se doznaje i kako se po protokolu u takvim slučajevima o kvaru ne obavještava druge sudionike u prometu, nego samo strojovođe, koji su pred takvim prijelazom dužni sporo voziti, stati, uvjeriti se da nitko ne dolazi cestom i tek tada ponovno krenuti.