To je to što me zanima!

Most i Domoljubna koalicija za uvođenje vinjeta na autoceste

Promjena dosadašnjeg modela naplate cestarine i uvođenje vinjeta mogao bi biti povećanja prihoda od cestarine, smatraju HDZ-ovi stručnjaci Budimir i Butković
Vidi originalni članak

Vlada Zorana Milanovića dug Hrvatskih autocesta i Autoceste Rijeka - Zagreb od 4,3 milijarde eura namjeravala je vratiti davanjem autocesta u koncesiju, no zbog protivljenja javnosti od toga su odustali. Drugo rješenje bilo im je inicijalna javna ponuda dionica (IPO) tvrtke HAC-ONC, no i to je odgođeno zbog izbora i izgleda da se s tim neće nastaviti jer SDP odlazi s vlasti. 

Prva rata glavnice u iznosu od 4,347.826 eura na naplatu dospijeva već 19. siječnja i njome će se, po svemu sudeći, morati pozabaviti Most i Domoljubna koalicija. 

Iako taj dug nije bio tema njihovih pregovora i Most i HDZ se otvoreno protive dosadašnjem modelu naplate cestarina te su za uvođenje vinjeta što bi mogao biti dobar model povećanja prihoda od cestarine, smatraju HDZ-ovi stručnjaci Josip Budimir i Oleg Butković piše Večernji.

Idi na 24sata

Komentari 95

  • liliana 05.01.2016.

    Ako se isplati susjedima uvest vinjete,ne vidim razloga zašto se to nije uvelo kod nas.

  • Caffe-bar Gemini 05.01.2016.

    Ne samo uvođenje vinjete na korištenje auto-cesta i cesta, već i uvođenje vinjeta na korištenje zaštićenog obalnog pojasa do 6m od linije mora. Novcem od vinjeta na korištenje obalnog pojasa, uređivala bi se obala, a što bi trebala provoditi državna agencija za upravljanje obalnim pojasom uz pomoć 4godišnjih koncesijskih usluga održavanja obalnog pojasa, privatnih tvrtki. Aktivna vinjeta nositelju znači osiguran pristup moru u zaštićenom pojasu. Dodatne usluge se dodatno naplaćuju. U cijeni dnevne takse koja ide u lokalni proračun može biti i cijena vremenske vinjete koja ide u državni proračun.

  • Nikola Kondor 04.01.2016.

    Odlično,nebi bilo loše,pozvati Sanadera kao direktora naplate,kao njegovog zamjenika Kutlu.

Komentiraj...
Vidi sve komentare