To je to što me zanima!

'Monetizacija autocesta nije naš interes, premijer je u krivu'

Kosor je istaknuo kako Vlada jednokratnom uplatom od 20 milijardi kuna neće pokriti dugove autocesta. Hrvatska će ostati bez svojih cesta 40 godina, kaže
Vidi originalni članak

Predsjednik HSLS-a Darinko Kosor pohvalio se kako je njegova stranka na 50-ak svojih štandova prikupila oko 50.000 potpisa građana koji traže raspisivanje referenduma protiv davanja autocesta u koncesiju

Kosor je istaknuo kako Vlada jednokratnom uplatom od 20 milijardi kuna neće pokriti dugove autocesta. Zaključuje: “Hrvatska će ostati bez svojih cesta 40 godina, a i dalje će dizati kredite da otplati dugove.”

Idi na 24sata

Komentari 57

  • jerkaramarkoxxx 19.10.2014.

    ups da li se HDZ boji da neće moći farbati tunele nadam se da je kalmeta našao ekipu za to

  • Ain Stein_535 19.10.2014.

    Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 8 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Ovo vam je treća lakša opomena u posljednjih tjedan dana te smo zbog toga blokirali vaš korisnički račun na rok od 24 sata. Bit će vam ponovno dostupan za 24 sata.

  • Mladen Kozic 19.10.2014.

    Danas sam slušao sindikalnog vođu u Nu2 kad je rekao da Njemci ne plaćaju svoje auto ceste ,a prešutio i jedan podatak koji ću vam sad dati :Njemačka vlada odlučila je od 2016. vinjetama naplaćivati vožnju svim cestama u Njemačkoj. Najjeftinija 10-dnevna vinjeta stajat će 10 eura, 20-dnevna dvadeset eura, a godišnja 100 eura. Moći će se kupiti na svim benzinskim crpkama ili putem interneta, a zanimljivost je da će ju na takav način nabavljati isključivo stranci. Nijemci će svoje naljepnice dobivati pri godišnjoj registraciji, čime će većina i profitirati. Posebno vlasnici ekoloških modela, koji će plaćati manji porez na motorna vozila nego dosad, a za tu cijenu će od početka 2016. dobivati i godišnju vinjetu. Njemački ministar prometa Alexander Dobrindt tako želi postići da u održavanju prometnica sudjeluju i vlasnici oko 170 milijuna stranih vozila koja godišnje krstare tamošnjim cestama. Na taj način planira godišnje namaknuti dodatnih 650 milijuna eura, a Dobrindt je uvjeren da je odluka o cestarini u skladu s europskim zakonodavstvom i da Njemačka zbog toga neće imati problema s Bruxellesom.

Komentiraj...
Vidi sve komentare