Vijetnamci su poslali spasilačke helikoptere da istraže 'žuti objekt' koji pluta u moru, oko 140 kilometara od otoka Tho Chu. Nadali su se kako bi mogla biti riječ o gumenom čamcu za spašavanje s nestalog aviona Malaysia Airlinesa. Međutim, vlasti su kasnije potvrdile kako nema veze s nestalim Boeingom 777. Vijetnamski avion vidio je već objekt ranije u ponedjeljak, ali se nisu mogli približiti.
Brodovi ratne mornarice i na desetke aviona pretražuju područje. Opremljeni su radarima koji mogu sa nekoliko stotina metara visine pronaći lopticu. Međutim, golemi avion nitko ne može pronaći.
Za to vrijeme malezijske vlasti istražuju kako su se putnici s lažnim putovnicama mogli ukrcati na let iako ne vjeruju da imaju veze s nestankom. Muškarci su imali europske putovnice, talijansku i austrijsku. Preko Pekinga su putovali za Europu. Navodno su ih identificirali, ali ne žele otkriti detalje. Iako su prvo rekli da su imali 'azijske crte lica', to je kasnije demantirano. Vlasti su pregledale snimke ukrcavanja na let i izvijestili su kako je procedura poštivana.
Misterij nestalog zrakoplova
Potraga za nestalim zrakoplovom Malaysia Airlinesa i dalje traje, a službenici ističu kako nisu odbacili mogućnost da je avion otet. Ipak, nestanak aviona i dalje je misterij.
- Na žalost, nismo pronašli ni jedan objekt koji bi mogao biti dio zrakoplova. I dalje tražimo - rekao je čelnik zrakoplovstva u Maleziji.
Među 239 odraslih bilo je i dvoje djece
Zrakoplov je nestao u subotu na putu iz Kuala Lumpura za Peking. U trenutku nestanka u avionu je bilo 239 ljudi. Službenici su obiteljima nestalih putnika kazali da se pripreme na najgore, piše BBC. Svih 12 članova posade su iz Malezije. Od 227 putnika bilo je 153 Kineza, a ostali su s Malezije. Dvoje je djece. Među Kinezima je bila delegacija od 19 umjetnika koji su putovali na izložbu u Kuala Lumpur.
Nestali zrakoplov traži 40 brodova i 34 zrakoplova iz nekoliko zemalja. U nedjelju navečer su vijetnamske vlasti istaknule kako su u moru na jugu zemlje pronašli nekoliko dijelova aviona, uključujući i vrata. Te informacije nisu službeno potvrđene.
Petero ljudi se u zadnji čas nije ukrcalo u nestali avion
The Wall Street Journal javlja da je otkriveno kako se pet putnika nije ukrcalo na zrakoplov, a prije polijetanja iz Boeinga je uklonjena njihova prtljaga. Priopćilo je to malezijski zrakoplovni regulator koji je dodao i da su uzorci pronađene naftne mrlje u Južnom kineskom moru poslani na laboratorijsku analizu.
Otmicu nisu isključili kao razlog nestanka
Azharuddin Abdul Rahman, šef malezijskog civilnog zrakoplovstva, rekao je kako je sudbina nestalog zrakoplova i dalje "pravi misterij", javlja BBC. Rekao je kako nisu isključili otmicu kao razlog nestanka zrakoplova. Rahman dodaje kako su sve dojave o viđenim dijelovima zrakoplova u moru južno od Vijetnama nepotvrđene te je naglasio kako dosad nisu našli ništa što bi izgledalo kao dio nestalog zrakoplova.
Rođak se čuo s putnikom koji ima singapurski mobitel. Nije još poznato u koje vrijeme. Istražitelji su pokušavali nazvati broj, ali ne zvoni.
Pilot ima preko 18.000 sati leta
Zrakoplovne nesreće najčešće uzrokuje loše vrijeme, greška pilota i ispravnost aviona.
Vremenske prilike su bile izvrsne. Pilot (53) ima preko 18.000 sati leta, a za tvrtku radi od 1981. godine. Malaysia Airlines sigurna je aviokompanija, a Boeing 777-200ER jedan je od najsigurnijih zahvaljujući modernoj tehnologiji. Jedno krilo oštetilo se 2012. godine za vrijeme rolanja po pisti, ali je odavno popravljeno.
Air France završio je na dnu oceana
Avion Air Francea koji je letio iz Brazila za Francusku nestao je u Atlantskom oceanu 1. srpnja 2009. godine. Na letu je bilo 228 ljudi. Ostatke su vidjeli sljedeći dan, ali trebalo im je dvije godine da pronađu olupinu na dnu oceana.
Vijetnamske vode mnogo su pliće.