Lokalni izbori u Zagrebu održat će se za 71 dan, a nakon smrti Milana Bandića, mnogi se ne usude prognozirati kakvi će biti rezultati. Kampanja je u tijeku, kandidati objavljuju svoje programe, vizuale i krilatice, a među njima je i najnoviji kandidat za zagrebačkog gradonačelnika, Miroslav Škoro.
Tako je prije nekoliko sati na svojoj Facebook stranici objavio ovaj vizual:
Škorin moto je 'Grad za sve nas', uz obrise najpoznatije građevine grada Zagreba - katedrale. I to ne bi ni bila vijest da ne postoji udruga sa istim imenom i vrlo sličnim vizualom iz Srijemske Mitrovice, udruga građana 'Grad za sve nas'.
Na njihovim službenim stranicama stoji da su udruga građana osnovana 5. ožujka 2020. godine s ciljem da poboljšaju život u Srijemskoj Mitrovici.
- Grupa građana je osnovana sa ciljem da zajednički pokrenemo i izgradimo grad za sve nas, da udruživanjem vratimo institucije građanima Srijemske Mitrovice i učinimo sve da po prvi put naš grad, poslije više desetljeća, dobije nezavisni, demokratski subjekt za novu političku eru, stvarnih odnosa građana i njihovih predstavnika - stoji na njihovoj službenoj stranici.
Sami procijenite sličnost između vizuala kampanje Miroslava Škore i udruge 'Grad za sve nas'.
Ovo nije prvi put da Škoro ima problema s originalnosti vizuala ili slogana. Njegov slogan u kampanji za predsjedničke izbore bio je "Vratimo Hrvatsku narodu", a jako je sličan sloganu 'Vratimo srpsku narodu' kojeg je Srpska demokratska stranka koristila godinu dana ranije.
U međuvremenu je stigao i odgovor iz Domovinskog pokreta.
- Slogan je nastao u stranci sukladno programu koji je Domovinski pokret pripremio za izbore u Zagrebu. Ne bavimo se googlanjem slogana po Srbiji - poručuju.