Iznajmljivači neprekidno slušaju upute turističkih zajednica, resornih udruga i raznih državnih dužnosnika kako ne bi smjeli snižavati cijene noćenja. Za to se zalaže i Gari Cappelli, ministar turizma i vlasnik turističke agencije "Cappelli".
A na web stranici Cappellijeve agencije Cappelli, preko fotografije njegovih Cappelli apartmana, na marketinški pomno odabranoj jarko zelenoj i crvenoj podlozi stoje slova: "discount offer" i "last minute". Ministar, dakle, snižava cijene, a drugim iznajmljivačima savjetuje da to ne čine.
Evo što je izjavljivao novinarima pred nedavnu sjednicu Vlade:
- Neki procjenjuju da će smanjivanjem cijena nešto dobiti, dok neki jednostavno zadržavaju cijene smatrajući da imaju ponudu kojoj ne treba smanjivati cijene - govorila je Pitija.
Žustro je taj iznajmljivač zagovarao da se cijene ne snižavaju još prije godinu i pol na konferenciji o turizmu održanoj u prepunoj dvorani zagrebačkog hotela Esplanade. Tada je rekao:
- Kada me pitaju, u svjetlu jačanja konkurencije u našoj okolici, hoće li Hrvatska snižavati cijene turističkih usluga, ja kažem nikad! Mi se moramo nametnuti kvalitetom - naredio je Cappelli. Bilo je to, naravno, prije korone.
A u ovom novom normalnom, mnogi ekonomski stručnjaci gostuju po televiziji sugerirajući iznajmljivačima da ne umanjuju vrijednost svojih smještanih jedinica.
Protiv snižavanja zadnjih se dana izjašnjavaju i istaknuti pojedinici iz turističke struke, pa je tako Boris Žgomba, predsjednik uprave "Uniline" u izjavi za Poslovni dnevnik jasno kazao:
- Treba poručiti našim iznajmljivačima da ne snižavaju cijene zbog ove krize, jer trenutno financije ne predstavljaju motiv u odluci o putovanju, već putnika zanima jedino epidemiološka situacija i opasnost od zaraze tijekom putovanja.