To je to što me zanima!

Mile vozi samo Fiću: Ovo mi je sedmi od 1970. Nikad me nije ostavio na cesti, ide i po snijegu

Nikada ga ne bih mijenjao za niti jedan drugi, kaže umirovljenik iz Slunja koji je za zadnju liniju ovog auta prije dvije godine izdvojio 5000 eura
Vidi originalni članak

Ljubav nije tu da se propituje, već da izaziva divljenje. Takva je i ona umirovljenika Mile Špelića (82) iz Slunja i njegovog "Fićeka", piše KA portal. Ovaj umirovljenik cijeli život vjeran je upravo ovom tipu automobila. Još od 1970. godine kada je položio vozački ispit, a ovo mu je sedmi po redu. Zanimalo nas je zašto se od svih automobila koji su tada bili na tržištu odlučio upravo za ovaj, a Mile spremno odgovara.

- Zato što sam zaljubljen u njega. Ne bih ga mijenjao niti za jedan drugi auto - kazao nam je. Umirovljenik Mile dok priča o svom crvenom limenom ljubimcu iz 1985. godine, s kojim se u Slunju ističe u gomili drugih, ne skida osmijeh s lica. Riječ je o zadnjoj proizvedenoj liniji.

- Dugo sam tragao za njim, a onda sam ga pronašao u Zagrebu prije dvije godine. Platio sam ga 5.000 eura - rekao je Mile za KA portal. Iako će biti onih koji će se začuditi iznosim koji je umirovljenik izdvojio za gotovo 40 godina star automobil, Mile spremno objašnjava.

OLDTIMERI Zastava, Spaček, Stojadin, Fićo: Kultni auti i dalje se mogu naći za kupiti, cijene idu do 8500 €!

- Nikada u životu nisam vozio nijedan drugi auto osim "Fiće". Od kada sam kupio prvi do ovog sam ih promijenio još pet. Prije ovoga sam imao jednog plavog, a sada sam nabavio ovog crvenog. To je zadnja linija, čovjek ga je sredio, kao nov je, oldtimer i ne može biti jeftin - kazao je umirovljenik Mile novinarima KA portala. Na brojčaniku piše da je prešao 4.000 kilometara, vjerojatno se ne radi o stvarno pređenoj kilometraži. Mile navodi kako je bivši vlasnik poništio kilometre nakon generalnog uređivanja motora, što ima smisla. Automobil je iznutra skoro kao iz salona, a ispod stražnjeg poklopca motor kao 'apoteka', ni kapi ulja, ali ni zrna prašine. Nakon što je kupio prvi, od njega se više nije odvajao. Razlog za vjernost je više, a najvažnija mu je pouzdanost ovog automobila.

- Nikada me u ove 54 godine nije ostavio na cesti. A i najpogodniji mi je za vožnju, s obzirom na moju konstituciju - odgovorio je smijući se i očito aludirajući na svoj nizak rast. Jako je dobar po snijegu, nastavio je Mile.

- Ima zadnji pogon, a ja imam veliki brijeg za savladati, a on ne staje po snijegu - objašnjava.

AUTO IZ SNOVA Fićo se voli, ostalo se vozi: Kako je malo čudo autoindustrije duboko mijenjalo naše živote

Mile nije sa svojim "Fićekima" išao na neka duga putovanja. Najduže je išao do Zagreba i po Lici, a uglavnom su to bile vožnje po Slunju u kojemu živi čitav život. Njegovi sugrađani znaju ga kao bivšeg djelatnika Porezne uprave. Žao mu je što Fićeke više ne proizvode, ali je zadovoljan s ovim koji ima, jer je dobro sređen. Uvjeren je da će ga dobro služiti. Popularni "Fićo" bio je simbol radničke klase bivše države. Proizvodio se u "Crvenoj zastavi" po licenci talijanskog Fiata 600, prvo kao "Zastava 750", a od 1980. godine i u snažnijoj verziji "Zastava 850". S proizvodnjom se započelo 1955. godine, a posljednji primjerak s proizvodne trake izašao je 1985. godine. Osim u Italiji, po licenci kao u Jugoslaviji, još se proizvodio i u Argentini, Austriji, Španjolskoj te u Kini. U svim verzijama proizvedeno je 2.695.197 vozila. Nadamo se da će umirovljenik Mile još dugo uživati u vožnji sa svojim crvenim Fićekom. 

Idi na 24sata

Komentari 101

  • quark 11.11.2024.

    Pola auta i pola muskarca.

  • no sleep 11.11.2024.

    A mogao je dobit Oscara za Hobbita

  • Zagreb Rocks 10.11.2024.

    😂😂 Ovaj članak mi daje vibru Alan Forda...😅

Komentiraj...
Vidi sve komentare