To je to što me zanima!

Milanović je nakon kampanje u minusu, Kolindi ostalo 5000 kn

Kandidatkinja HDZ-a Grabar-Kitarović u kampanji je potrošila 9,57 milijuna kuna i tako skoro dosegnula maksimalni iznos koji se može potrošiti na izbornu promidžbu
Vidi originalni članak

Predsjednica Kolinda Grabar-Kitarović potrošila je na promidžbu tijekom predizborne kampanje za predsjedničke izbore 9,57 milijuna kuna, dok je izabrani predsjednik Zoran Milanović potrošio 3,75 milijuna kuna, čime je nakon izbora privremeno ostao milijun kuna u "minusu".

Pokazuju to izvještaji o financiranju izborne promidžbe, koje su predsjednički kandidati nakon drugog kruga izbora predali Državnom izbornom povjerenstvu.

POGLEDAJTE VIDEO: 

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Prema završnom izvješću, Milanović je u izbornu promidžbu potrošio manje od Grabar-Kitarović.

SDP mu je kao svom kandidatu na predsjedničkim izborima dao 1,28 milijuna kuna, dok je 1,44 milijuna dobio od donacija. U završnoj računici izvješća navodi se da je Milanović u manjku prihoda za milijun kuna. Međutim, on prema odluci Vlade, ima pravo primiti 1,2 milijuna kuna naknade troškova izborne promidžbe.  

Kandidatkinja HDZ-a Grabar-Kitarović u kampanji je potrošila 9,57 milijuna kuna i tako skoro dosegnula maksimalni iznos koji se može potrošiti na izbornu promidžbu.

POGLEDAJTE VIDEO: 

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Prema Zakonu o financiranju političkih aktivnosti, izborne promidžbe i referenduma, ukupan iznos koji kandidat na predsjedničkim izborima može potrošiti je 8 milijuna kuna, odnosno 9,6 milijuna ukoliko prijeđe u drugi krug izbora.

Grabar-Kitarović potrošila je gotovo sav novac koji je primila u kampanji. Polovicu iznosa, 4,78 milijuna kuna, HDZ-ova kandidatkinja utrošila je na usluge promidžbe. Ostalo joj je 5.470 kuna. 

Najveći dio novca za kampanju dao joj je HDZ, gotovo 7 milijuna kuna, a oko 2,6 milijuna dobila je od donacija.

Najveći dio troškova i Milanović je potrošio na oglašavanje - nešto više od 2 milijuna kuna. No, dok je Grabar-Kitarović najviše uložila u televizijsko oglašavanje utrošila (1,3 milijuna), Zoran Milanović najviše je potrošio na društvene mreže - 900 tisuća kuna.

HDZ-ova kandidatkinja na ovim je izborima potrošila više nego na prošlima. Predizborna kampanje za predsjedničke izbore 2015. godine koštala ju je 8,13 milijuna kuna.

Idi na 24sata

Komentari 107

  • Lun@777 05.02.2020.

    Ajme, Kolinda potrošila skoro 10 mln kuna, i još izgubila izbore. Znate onda da je narodu već dozlogrdila, i hvala Bogu riješiti ćemo se njenih megalomanskih putovanja i trošenja novaca. Eto, i Inauguracija će biti skromna, a ne kao da se kruni kraljica ili kralj, kao što je to bilo do sada.

  • ljubica ljubičica_1 05.02.2020.

    Fala bogu da je ova plavuša izgubila.Pitam se kako Josipović nije imo uredi i ove pgodnosti što plavuša želi.Valjda što je Josipvić bija sveučilišni profesor školovan a ona profesorica engleskog sa nekolko semestra završenih u SAD.Neš ti toga.žena je izgubljena .Bolje da se počne baviš sa suprugom i djecom .Kolko vidim Jakov ima bar 70kg viška.To triba skinut čovjek od muke je samo jeo i trpo u sebe.Plavušo vrati se svom poslu za koji si kvalificirana a to je profesor engleskog jezika ili možeš i u mesnicu kod strog.Samo da te nemoramo više gledat i tvoje gluposti.

  • brocker 05.02.2020.

    ooo probudili se luzeri,pa pljuckaju...ovo vam je samo dokaz da se sa triput manje novaca može napraviti dobar posao.kokošlinda da je potrošila i sto milijuna,nije imala šanse...samo me zanima odakle toliki novci kradezeju,sigurno ne od članarine,pošto ni precednik stranke ne plača članarinu

Komentiraj...
Vidi sve komentare