Mijat Stanić, bivši član Nadzornog odbora HAC-a, svjedočio je kako su čelnici tvrtke gradnju dionice autoceste Zagreb - Split - Dubrovnik platili gotovo 530 mil. kuna previše. Nakon javnog natječaja, HAC je 2005. potpisao ugovor za gradnju 19,4 km dionice Račva - Ploče. Cijena radova iznosila je 2,133 mlrd. kuna. Iste godine odlučili su promijeniti trasu. Izvijestili su javnost plaćenim oglasom, uz obrazloženje da će nova dionica od 25 km biti jeftinija za 370 mil. kuna. Tri godine kasnije potpisali su aneks ugovoru prema kojem nova trasa stoji 2,663 mlrd. kuna.
- U slučaju kad se odredbe ugovora bitno mijenjaju, to se ne može raditi aneksom, nego raspisivanjem novog javnog natječaja - objasnio je Stanić i dodao da su “pikantnije” odluke, ugovore i sl. dostavljali na sjednicama, da ih ostali ne stignu proučiti. Zdravko Livaković, tadašnji predsjednik NO, na pitanje kako da to objasne oporbi, odgovorio je: “Dobili smo izbore, neka čekaju 4 godine”. Ministar Kalmeta pravda prijatelja riječima: “Nije mogao to reći jer nije član ni jedne političke stranke, a ni ne sudjeluje na izborima”.