Prije četiri mjeseca preko student servisa radio je na blagajni u Mc'Donaldsu, a danas se kao nezavisan kandidat bori za gradonačelnika Velike Gorice. Karlo Milinković (23) student je ekonomije u Rijeci, a na nagovor kolega i prijatelja odlučio je zastupati interese mladih u gradu.
- Kao i moji prijatelji, ni ja nisam izašao na prošle izbore. Izlaznost je u mom gradu oduvijek mala. Svojim satiričkim pristupom želim mladima približiti politiku kako bi napokon izašli na izbore - rekao je.
Kampanju pod sloganom #odradimotozajedno vodi preko Facebooka jer nema novaca za predizborne reklame kao njegovi stranački protukandidati.
- Budžet mi je 0 kuna što znači da na oglasnoj ploči ne bi mogao biti ni minute - kaže nam Karlo kroz smijeh. Na Facebooku ima nešto manje od tisuću "lajkova", a za kandidaturu je uspio prikupiti više od 1500 potpisa. Svjestan je da tako neće privući umirovljenike jer većina njih nema otvorene profile, ali ništa mu drugo ne preostaje.
- Stariji ljudi me većinom pljuju. Govore kako sam premlad i 'balav' da bi vodio tako velik grad. To mi govori i mama. Još uvijek se nije pomirila s tim da sam kandidat - priča. Dodaje kako se s njom djelomično i slaže, ali smatra da su njegove glavne prednosti mladost, volja, perspektiva i želja za promjenom.
- Jedna od mjera koju bih uveo je pomoć starima i nemoćnima. Zaposlio bi studente koji bi im pomagali u kući, vozili ih doktorima i šetali im ljubimce. Pola mjesečne plaće, oko 8000 kuna donirao bih u humanitarne svrhe - kaže. Govori kako mu je to i više nego dovoljno jer još uvijek živi s roditeljima.
Kao prioritet kampanje naglašava ideju o uređenju lokalnog zapuštenog jezera Čiće.
- Tamo bi otvorio noćne klubove, kafiće. Preko ljeta organizirali bi se tulumi za mlade. Pretvorio bi ga u sportsko-rekreativni centar - objašnjava.
Karlo u budućnosti želi osnovati stranku mladih. Ako na ovim izborima ne postane gradonačelnik, sa sigurnošću nam je potvrdio da će ponovno pokušati i za četiri godine.
S prijateljem Dackom, Karlo zvan Šljem, prije pet godina snimio je dvije parodije na narodnjake. Crna mačka i Noć Je Kasno Je do danas je pogledalo više od 20.000 ljudi. Snimili su i pjesmu o ZET-u. Karlo kaže da je zbog tih "hitova" poznat među svojom generacijom.
Satira je glavno oružje koje koristi da bi se približio sugrađanima. Facebook mu je pun montiranih forografija s Trumpom, Kolindom, Plenkovićem i Putinom.