Simbolično cijepljenje nakon Božića početak je konkretnije kampanje kojom Vlada planira nagovoriti najmanje 70 posto građana da se cijepe.
Tada će u rukama imati oružje, kako za RTL kaže glavni hrvatski epidemiolog Krunoslav Capak. Do tada imamo bedž i poziv predsjednika premijeru da budu prvi koji će cjepivo primiti.
Slogan "Misli na druge, cijepi se" i bedž – to je zasad to od kampanje koju vodi Hrvatski zavod za javno zdravstvo.
"Medijska kampanja će započeti kroz neko kratko vrijeme. Naime u javnom zdravstvu postoji princip da se ne može promicati oružje koje nemate u rukama, dakle ono oružje koje ćete tek nabaviti", kaže ravnatelj HZJZ-a Krunoslav Capak za RTL.
Od subote, kada stiže cjepivo, trebala bi krenuti klasična kampanja, a uz plakate, brošure i spotove planiraju se i javna cijepljenja poznatih osoba.
Premijer i ministar zdravstva, koji su preboljeli kovid, cijepit će se tek kasnije, a među prvima neće biti ni prvi epidemiolog države.
"Smatramo da ove početne doze koje nam dolaze, a to je mali broj doza, da trebamo cijepiti one koji su prioritet", kaže Capak i kaže da cijepljenje premijera i ministra zdravstva zasad nije u planu, a odgovara i na pitanje kada se on planira cijepiti:
"Čim dođem na red. Ali prema uobičajenom protokolu", rekao je Capak.
Kao i svaka kampanja i ova - košta, pa je Zavod za javno zdravstvo zatražio povećanje budžeta za promicanje cijepljenja, ali koliko - ne žele otkriti.
"Ja ne bi o tome govorio, reći ću vam kad nam odobre. Dakle, kad dobijemo ugovor, reći ću vam koliko smo dobili za promicanje", rekao je Capak i dodao da će to znati kada im HZZO ponudi ugovor.
Autor slogana kampanje je Boris Malešević, koji stoji iza brojnih političkih kampanja, pa tako i onih premijera Plenkovića i predsjednika Milanovića. Svoje usluge za ovu kampanju, tvrde u Vladi, nije naplatio.
O kampanji se danas oglasila i Vlada:
"Radi informiranosti svih vezano uz pripremu kampanje za cijepljenje protiv covid-19 koje priprema HZJZ treba navesti sljedeće:
Na zahtjev ravnatelja HZJZ Krunoslava Capaka tvrtka Preclarus komunikacije d.o.o., koja ima ugovor s HZJZ o pružanju savjetodavnih usluga na području odnosa s javnošću, sklopljenom temeljem javne nabave u travnju 2020. godine, izradila je komunikacijsku strategiju za provedbu cijepljenja protiv covid-19 u Hrvatskoj.
Za provedbu kampanje HZJZ će raspisivati javnu nabavu u skladu sa zakonom i to za:
- Izradu tiskanih materijala za potrebe kampanje (bedževi; pingvini, letci)
- Izradu tv spotova za emitiranje na televizijama i na društvenim mrežama;
- Zakup medijskog prostora
- Rad na društvenim mrežama
- I sve druge aktivnosti koje zahtijeva realizacija kampanje.
Kako će kampanja trajati duže razdoblje (nekoliko mjeseci dok se ne završi cijepljenje) tako će se nabave i izrade materijala potrebnih za provedbu kampanje rješavati raspisivanjem javne nabave u skladu s propisima.
Kreativno rješenje kampanje napravljeno je bez naknade (pro bono).
Agencija Preclarus komunikacije d.o.o. će sudjelovati u provedbi navedene kampanje u poslovnima komunikacijskog savjetovanja temeljem i u okvirima postojećeg ugovora s HZJZ.
Iz svega navedenog razvidno je da će angažiranje svih sudionika u ukupnoj realizaciji navedene kampanje biti temeljem javne nabave u skladu s propisima i zakonima RH", stoji u poruci iz Vlade.