Zrakoplovna kompanija Qatar Airways najbolja je na svijetu, a međunarodna zračna luka Hamad u Dohi zauzela je prvo mjesto prema rezultatima istraživanja AirHelpa, kompanije koja pomaže putnicima u ostvarivanju prava na povrat novca za otkazane ili prebukirane letove.
U istraživanju su ocijenjene ukupno 72 zračne luke i 141 zrakoplovna kompanija, a u obzir su, osim ocjena korisnika i putnika, uzimani i parametri poput točnosti letova, kvalitete usluge i reputacija na društvenoj mreži Twitter.
Iza Qatar Airwaysa drugo mjesto na listi dobila je njemačka Lufthansa. Slijedi Etihad Airways, Singapore Airlines, South African Airways, Austrian Airlines i Aegean Airlines.
Najbolje ocijenjena australska kompanija je Qantas koja je na osmom mjestu, a slijede ju Air Malta i britanski Virgin Atlantic. Naš nacionalni avio prijevoznik Croatia Airlines nalazi se na 32. mjestu, odmah iza njemačkog Eurowingsa, s prosječnom ocjenom 7.69.
Najlošije ocijenjene kompanije su Ryanair, EasyJet, Air Mauritius, Pakistan International Airlines, Royal Jordan Airlines i islandski Wow Air, koji je zauzeo posljednje mjesto na listi.
- Apsolutno ne prihvaćamo ove rezultate. EasyJet svoje obveze shvaća jako ozbiljno i uvijek kompenziramo putnicima troškove kada za to postoji potreba. Na žalbe odgovaramo u roku, a planiramo dodatno ubrzati proceduru plaćanja naših usluga - rekao je za Mail Online glasnogovornik EasyJeta.
Zračna luka u Dohi je vrh, najgora u Kuvajtu
Što se tiče zračnih luka, Hamad u Dohi slijede Tokyo Handa, Cologne Bonn i Singapore Changi. Među prvih deset su i Nagoya u Tokiju, Viracopos Airport u Sao Paulu, Amman Airport u Jordanu, Guararapes-Gilberto u brazilskom Recifeu i Quito International u Ekvadoru.
Najbolje ocijenjena britanska zračna luka je Heathrow na 80. mjestu, a od australskih najbolje je prošao Sydney koji je na 111. mjestu liste. Najgori su Kuwait International, Lyon, Paris Orly i Stockholm Bromma Airport.
Na ovom popisu nema hrvatskih zračnih luka.