To je to što me zanima!

Lidl i HGK pokrenuli projekt za naše proizvođače voća i povrća

Domaćim proizvođačima voća i povrća želi omogućiti da svoje proizvode plasiraju na police Lidlovih trgovina u Hrvatskoj. NAtječaj traje od 4.11. do 15.12.2016.
Vidi originalni članak

Trgovački lanac Lidl, u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom, pokrenuo je projekt „Okusi svoj zavičaj“ kojim domaćim proizvođačima voća i povrća želi omogućiti da svoje proizvode plasiraju na police Lidlovih trgovina u Hrvatskoj. Konferencija za medije znakovito je održana u novom skladištu poljoprivrednog proizvođača Zlatka Vinkovića, Lidlovog  najdugovječnijeg dobavljača, koji je u 10 godina suradnje s Lidlom znatno proširio svoju proizvodnju pa tako sada krumpirima i lukom opskrbljuje svih 89 Lidlovih trgovina. Na konferenciji je najavljen i javni natječaj koji traje od 4.11. do 15.12.2016., a prijaviti se mogu obiteljska poljoprivredna gospodarstva, ostali organizacijski oblici poljoprivrednika te proizvođačke organizacije. 

Lidlov projekt „Okusi svoj zavičaj“ na konferenciji za medije predstavili su član Uprave Lidla Hrvatska Allen Halamić te, u ime Hrvatske gospodarske komore koja je partner projekta, gđa Božica Marković, direktorica Sektora za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo, dok je poljoprivredni proizvođač Zlatko Vinković podijelio svoju priču o uspjehu kroz desetogodišnju suradnju s Lidlom. 

„Počeli smo kao malo obiteljsko gospodarstvo prije 30-ak godina, a suradnju s Lidlom započeli smo prije 10 godina, kada smo opskrbljivali njihovih prvih 13 hrvatskih trgovina. Danas krumpirima i lukom, uskoro i bučom, opskrbljujemo svih 89 Lidlovih trgovina, a nedavno smo skladište preselili u novi pogon od oko 7000 m2. Možemo reći da je naš obrt rastao zajedno s Lidlom i zahvaljujući Lidlu. Želim se u ime svoje obitelji zahvaliti Lidlu, a nadamo se da je ovo tek prvih 10 uspješnih godina!“ – rekao je Zlatko Vinković, Lidlov dobavljač iz Belice pored Čakovca. 

Riječ je o projektu koji je nadogradnja Lidlovog brenda Okusi zavičaja, koji je javnosti predstavljen 2013. godine, a pod kojim je obuhvaćeno oko 90 autohtonih proizvoda domaćih dobavljača. „Okusi svoj zavičaj“ za cilj ima okupiti lokalne, domaće proizvođače voća i povrća diljem Hrvatske i omogućiti im da svoje proizvode plasiraju na police Lidlovih trgovina u Hrvatskoj. 

„Cilj nam je omogućiti prodaju proizvoda domaćih proizvođača u našim trgovinama, kojih u ovom trenutku ima 89 na području cijele Hrvatske. Imajući u vidu da je proizvodnja hrane strateški interes svake države, želja nam je projektom „Okusi svoj zavičaj“ dodatno podržati poljoprivredna gospodarstva u proizvodnji domaćeg i kvalitetnog voća i povrća diljem Hrvatske, potaknuti konkurentnost obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava te našim kupcima omogućiti još veći odabir svakodnevno svježeg voća i povrća s hrvatskih polja“ – poručili su iz Uprave Lidla Hrvatska. 

Vrijednost i važnost Lidlove inicijative prepoznala je i Hrvatska gospodarska komora, koja je partner projekta „Okusi svoj zavičaj“. „Raduje me što je hrvatska kvaliteta još jednom prepoznata i što će zahvaljujući Lidlovoj mreži ući u još više domova. HGK podupire ovaj projekt radi jačanja poljoprivrednih gospodarstava i promocije domaćih kvalitetnih proizvoda koji se dobro uklapaju u akciju „Kupujmo hrvatsko". Trgovački lanci prisutni u Hrvatskoj sve više prepoznaju i preferiraju hrvatsko i to je velika potvrda i priznanje domaćim proizvođačima kojima Lidl na ovaj način olakšava plasman roba, dok istodobno kupcima nudi uistinu vrijedan i kvalitetan proizvod“ - rekla je direktorica sektora za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo HGK Božica Marković. 

Javni natječaj traje od 4. studenoga do 15. prosinca 2016., a vrijedi za obiteljska poljoprivredna gospodarstva, ostale organizacijske oblike poljoprivrednika te proizvođačke organizacije. Više informacija možete saznati na: 
www.lidl.hr/okusisvojzavicaj 

Idi na 24sata

Komentari 7

  • novkovka 20.11.2016.

    svaka čast lidlu.da svi-u svim trgovinama,tržnicama snize cijene svi bi kupovali hrvatsko.a kad je često domaće puno skuplje od uvoznog,a ljudi moraju štedjeti svaku lupu ako misle preživit mjesec sa našim malim plaćama(mislim na radnike kojih ima dosta,kao i umirovljenike s malim penzijama).

  • garabaldić 07.11.2016.

    Volim kipovat u lidlu jer su jeftini ali stoi ćinjenica da ubijaju lokalno gospodarstvo kao i većina trgovačkih centara

  • Behemot 07.11.2016.

    Madžari trgovačkim lancima uvjetuju da 70% proizvoda mora biti domaće. U LIDL-u u Hrvatskoj je domaćih proizvoda ispod 20% i po tome su najgori trgovački lanac. Bez obzira što imaju najbolju i najjeftniju pekarnicu to je samo pokriće za bezobzirni uvoz i izguravanje domaćih proizvoda iz trgovina ..

Komentiraj...
Vidi sve komentare