To je to što me zanima!

Ledo počeo izvoziti u Portugal: Sladoled je već stigao na police

Ledo izvozi ukupno trećinu svoje proizvodnje na dvadesetak stranih tržišta, među kojima su po količinama najvažnija tržišta u regiji, a iz godine u godinu raste i broj izvoznih tržišta izvan regije...
Vidi originalni članak

Vodeći hrvatski i regionalni proizvođač sladoleda Ledo započeo je s izvozom u Portugal, a prva pošiljka sladoleda već je isporučena portugalskom trgovačkom lancu Pingo Doce. Riječ je o najvećem maloprodajnom trgovačkom lancu u Portugalu, a pripada grupaciji Jeronimo Martins, lideru među distributerima hrane u Portugalu i Poljskoj.

Ledov Coco Majestic premium sladoled na štapiću tako će obogatiti asortiman premium privatne marke Majestic i već se nalazi na policama navedenog trgovačkog lanca. Riječ je o sladoledu okusa kokosa sa preljevom od mliječne čokolade s komadićima kokosa.

„Ovo je tek početak suradnje s grupacijom Jeronimo Martins, novi projekti već su u pripremi za portugalsko i poljsko tržište. Konkurencija je na europskom tržištu sladoleda iznimno oštra, ali Ledo se uspio nametnuti kvalitetom i inovativnošću.“,  istaknuo je Tomislav Čavlek, direktor izvoza Leda.

Ledo izvozi ukupno trećinu svoje proizvodnje na dvadesetak stranih tržišta, među kojima su po količinama najvažnija tržišta u regiji, a iz godine u godinu raste i broj izvoznih tržišta izvan regije. 

Kod iskoraka na nova tržišta, što je bio i slučaj sa posljednjim izvozom u Portugal, Ledo uspješno surađuje s Daymon Worldwide, vodećom svjetskom kompanijom na području razvoja privatnih marki za maloprodajne lance. Uz grupaciju Jeronimo Martins, Ledo prodaje svoje proizvode i drugim velikim svjetskim kompanijama, kao što su  Tesco,  Auchan,  Hofer  i IFFCO Group. 
 

Idi na 24sata

Komentari 8

  • efteling 05.08.2017.

    region?pa i tu ce se nesto promeniti...Srbija,Makedonija i Bosna mogu lako uvesti mere koje je Hrvatskja uvela za njih...I sto ce biti onda sa sladoledom?

  • UNPROFOR 05.08.2017.

    Postoje ekonomski standardi , koje govore o tome u kakvom podrućju od proizvodnje hale se isplati prodavati proizvod a da transportni troškovi ne pojedu zaradu odnosno se ne ide u minus . Za pivo je to oko 150 km . Za sladoled u Portugal , nemojte se zezati i pisati budalavštine . Isto važi i o onoj prodaji Zvijezde majoneze u Koreju !!!!

  • 04.08.2017.

    Frankova kava od 500 g jeftinije u Bosni nego 400 g u Hrvatskoj. Kako?

Komentiraj...
Vidi sve komentare