Inžinjeri francuskog Airbusa upozorili su sve pilote koji upravljaju njihovim avionima da slijede standardnu proceduru ako sumnjaju da su im indikatori brzine u kvaru. Tako sugeriraju da je tehnički problem možda uzrokovao pad nestalog zrakolova Air Francea. Istražitelji tvrde da su poruke koje se automatski bile poslane iz nestalnog zrakoplova ukazivale na to da su uređaji očitavali različita mjerenja. Glasnogovornik Air Francea kaže da su neusklađena očitanja značila da je "brzina aviona bila nepoznata". Dodaje kako je posada zrakoplova u tom slučaju trebala održavati potisak i visinu i, ako je potrebno, pokrenuti postupak za utvrđivanje grešaka koji se nalazi tehničkom priručniku. Neki stručnjaci tvrde kako pogrešna očitanja brzine može izazvati i turbulencija. Meteorolozi kažu kako je toga kobnog ponedjeljka zrakoplov, koji je poletio iz Rio de Janeira, upao u neobičnu i jaku oluju. Strujanja su zatim usisala vlagu sa oceana. Vlaga se popela na visinu gdje je letio avion i smrznula se na temperaturi od -40°C stupnjeva. Strujanja su također potaknula jaku turbulenciju koja je Airbusu zadala poteškoće. Nestali Airbus u ponedjeljak je poletio iz Rio de Janeira. Trebao je sletjeti u Parizu, no do tamo nije stigao, već je nestao nad Atlantikom.