Donje elemente trebalo je pomaknuti centimetar ulijevo, a viseće spustiti dva centimetra, zbog čega su drugi put bušili zid. Dostavili su elemente, bez rupa za pante, stranice su krivo skrojene, a ladice oštećene...
To je kratka inventura sedmomjesečne agonije obitelji koja je 25. svibnja prošle godine u Lesnini ugovorila kupnju kuhinje vrijedne 23.526,36 kuna te dostavu i montažu. Odmah su platili više od 5400 kuna akontacije i dogovorili isporuku između 24. i 29. srpnja.
Početkom tog mjeseca su, na poziv iz Lesnine, uplatili i preostali iznos, a kuhinja je stigla 2. kolovoza. No bila je u takvom stanju da se nije mogla montirati.
- Utvrđeno je da su donji elementi oštećeni, a dio elemenata nije ni pripadao izabranoj kuhinji. U Izvještaju o montaži jasno piše da ‘namještaj nije u funkciji’. Utvrdili smo još oštećenja, fotografirali ih i sve poslali Lesnini 5. kolovoza. Došli su 13. rujna i utvrdili oštećenja na devet elemenata i druge nepravilnosti - pričaju ogorčeni kupci.
U listopadu su im vratili 3690,35 kuna. Premjestili su krivo postavljene elemente i pritom ponovno bušili zidove, ali kuhinja, unatoč prekrajanjima, i dalje nije bila u funkciji.
- Lesnini smo 19. listopada dostavili pisanu izjavu o raskidu ugovora. Zatražili smo demontažu kuhinje i povrat novca sa zateznom kamatom u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, saniranje zidova punih rupa od dvostrukog bušenja te nadoknadu dijela troškova zato što u stanu nismo mogli živjeti, a kredit i režije smo plaćali - kažu i dodaju da im do početka 2018. godine novac nisu vratili.
- Na Sudu časti Hrvatske gospodarske komore u prosincu su bila provedena dva postupka mirenja. Nisu uspjeli jer predstavnik Lesnine ništa nije ponudio napismeno - objašnjavaju.
U Lesnini su nam rekli kako će stranci biti vraćen kompletan uplaćeni iznos, umanjen za 3690,35 kuna koje su već vratili, a uvećan za zakonski propisanu kamatu kao i obeštećenje za zid u iznosu od 600 kuna, kako je predloženo u pokušaju mirnog rješenja spora.
- Postupak je opisan u našim općim uvjetima poslovanja i u skladu je sa Zakonom o zaštiti potrošača i Zakonom o obveznim odnosima - tvrde u Lesnini.
Dodaju kako su od stranke tražili da navede termin kad monteri mogu doći po kuhinju te da će joj dan nakon toga isplatiti sav novac.
- Nismo javili iznos kamate jer ona ovisi o terminu povrata kuhinje. Ne možemo je izračunati pošto stranka nije javila kad da dođemo - rekli su nam u Lesnini.