Facebook je izvijestio da zbog pandemije korona virusa bilježi više korisnika dok su mu se prihodi od oglašavanja smanjili.
Glasovne poruke i videopozivi na Facebookovom Messengeru i WhatsAppu više su nego udvostručeni na područjima teško pogođenima novim koronavirusom, objavili su Facebookovi čelnici.
- Kako se pandemija širi i sve više ljudi održava međusobni razmak, paralelno ih sve više koristi naše aplikacije - rekli su zamjenik predsjednika odjela analitike Alex Shultz i zamjenik predsjednika inženjerskog odjela Jay Parikh
Najviše je porastao broj korisnika Facebookovih besplatnih usluga razmjene poruka koje ne ostvaruju prihode od oglasa, dodali su.
- Ne naplaćujemo mnoge usluge kod kojih bilježimo pojačanu aktivnost a paralelno smo primijetili slabljenje našeg poslovanja s oglasima u zemljama koje provode agresivnije mjere za suzbijanje širenja COVID-19 - stoji u njihovoj objavi.
Tako naglo okretanje "obitelji" Facebookovih usluga i internetskog sektora općenito još nije viđeno, zaključili su Parikh i Schultz.
Facebook ima više od dvije milijarde korisnika, a spada među brojne tvrtke koje očekuju teške posljedice u poslovanju zbog aktualne krize. Pandemija je već promijenila mnoge navike korisnika Interneta i potrošača.
Očekuje se tako negativan utjecaj na internetsko oglašavanje budući da mnogi klijenti odustaju od marketinških kampanja a u segmentu ciljanog oglašavanja vlada kaos.
Twitter je početkom tjedna povukao procjenu dobiti u tekućem tromjesečju, navodeći kao razlog utjecaj pandemije na prihode od oglašavanja, iako se rasprava o krizi dobrim dijelom vodila upravo na toj društvenoj mreži.
Sada očekuju da će prvo tromjesečje zaključiti s gubitkom i manjim prihodima.