Dokumenti koji cure sa Županijskog suda u Šibeniku dodatno potkrijepljuju tvrdnje šibenskog vatrogasca Joška Klarića o tome da je za kornatsku tragediju kriv kvar na helikopteru koji je 30. kolovoza prevozio vatrogasce na požarište. Otac poginulog zapovjednika stradale 13-člane skupine Dina Klarića i sam je sudjelovao u akciji, te zajedno s još nekim roditeljima stradalih vatrogasaca od samog početka tvrdi kako je njihove najmilije spržio kerozin koji je po njima iscurio iz oštećenog helikoptera. Lokalni šibenski Novi tjednik došao je do preslika knjižice helikoptera tipa MI8 MTV1, evidencijskog broja H-202 koji je prevezao vatrogasce. Letjelica je od svibnja do kraja kolovoza bila pregledana i servisirana 25 puta, od kojih čak 13 puta proglašena neispravnom, dok su u još dva navrata, utvrđeni nedostaci u radu motora. Prema servisnoj evidenciji, helikopter je imao kontinuiranih problema s desnim motorom, u koji je stalno dolazilo do prodora goriva u sustav ulja za podmazivanje turbine, pa se bilježila povećana razina ulja u rezervoaru. Uzrok problema nije nikada detektiran, niti je kvar otklonjen. Problem se rješavao tako što su mehaničari samo odlijevali nekoliko decilitara ulja iz rezervoara, te bi dolijevali svježe, do razine od 10 litara, kolike je zapremnine rezervoar. Kvarovi na desnome motoru, prema zapisima iz knjižice letjelice, prvi su se put pojavili 11. lipnja i otad se pojavljuju u kontinuitetu, svakih nekoliko dana. Tako je i 22. kolovoza, sedam dana prije tragedije na otoku Kornatu, navodi se u knjižici, helikopter prizemljen jer je uočen vatreni jezičac dugačak pola metra koji je šikljao iz desnog motora. Posljednji zapis iz servisne knjižice odnosi se na 27. kolovoza kad je helikopter ocijenjen ispravnim. MORH je zasad priznao tek da se u kobnoj akciji probušila guma.