Kontrola leta razgovarala je navodno s jednim od pilota Cessne neposredno prije pada aviona na Velebitu. Njegov glas bio je miran i ničim nije odavao da imaju problema s letjelicom, a ni u jednom trenutku pilot nije tražio pomoć od kontrole letenja. Pretpostavlja se da je s kontrolom razgovarao Miljenko Bartolić, piše Večernji list. Piloti prije leta nisu navodno zatražili službene informacije o prognozi vremena iznad Velebita, a među tim informacijama bila bi i ona o zoni zabrane leta, Lika 1, koja je vrijedila od 8 do 15 sati. Zabrana je objavljena dva dana prije nego što je stupila na snagu. Cessna je nakon polijetanja s Plesa od kontrole leta dobila informaciju da je aktivna zabrana leta. Pilot je to prihvatio i rekao "u redu". Cessna je navodno ušla u zonu zabrane leta i u njoj letjela 20 minuta. Avion je udario u Vaganski vrh, a nakon šest dana spasioci su našli olupinu Cessne i poginule pilote.