Razumijevanje izvršne vlasti prema problemima s kojima se susreće trgovina motornim vozilima ključno je za razvoj auto moto industrije, što je među prvima prepoznao Hrvoje Paver, pomoćnik direktora Udruženja trgovine motornim vozilima.
Više o najnovijim promjenama u automobilskoj industriji govorit će se u srijedu, 4. listopada u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu na Njuškalovoj konferenciji New Link. To je prva konferencija s regionalnim utjecajem koja će okupiti svjetske stručnjake za recentne digitalne promjene auto-industrije.
- Upotreba digitalnih logičkih krugova i izvedenih tehnologija donijela je brojne benefite današnjem korisniku, ali kao posljedica se nameće nedostatak vremena za uživanje u njima. Zato je idealna prilika za korištenje svih novina ove revolucije – tijekom vožnje u vašem ugodno klimatiziranom, solidno ozvučenom vozilu - započeo je Paver koji će, među ostalima, u MSU-u govoriti i o stanju na auto-moto tržištu prošle godine. Uz to, otkrit će i raste li u Hrvatskoj doista prodaja automobila te što se uistinu skriva iza prodajnih brojki.
Na New Link konferenciji posjetitelji će po prvi puta moći čuti kako pomiriti tradicionalnu offline prodaju sa brzorastućim digitalnim trendovima od Allison Cox iz svjetskog digitalnog automobilskog diva Cox Automotive, zatim profesora i konzultanta za upravljanje Brane Kalpiča, marketinškog stručnjaka Jose Maria Ponsa i brojnih drugih predavača.