To je to što me zanima!

Kondukter vlaka: Strojovođa mi je rekao da ne može kočiti

Na suđenju za željezničku nesreću u Rudinama u petak je svjedočio kondukter vlaka. Kazao je kako je nekoliko minuta prije nesreće bio u kabini sa strojovođom
Vidi originalni članak

U nastavku suđenja za željezničku nesreću u Rudinama na Županijskom sudu u Splitu u petak je svjedočio kondukter vlaka, Ivica Mišković (47). Kazao je kako je u vlaku sve bilo u redu od Zagreba do Dalmatinskog Labina.

- Nekoliko puta se u zavojima više naginjao, što je uobičajeno - kazao je Mišković na sudu. Dodaje kako je nekoliko minuta prije udara bio u kabini sa strojovođom. Pitao ga je kakav je to čudan miris, činilo mu se kao da se nešto zapalilo. Strojovođa je pokušao prikočiti, ali kočnice nisu radile. Miškoviću je rekao kako ne može zakočiti.

- Počeo je podizati neke ručice i prikočiti na sve načine, ali nije uspio - ispričao je kondukter. Ističe kako ga je uhvatila panika te je otišao u prvi vagon. Po vagonu su već počele letjeti stvari, a putnici su bili u panici.

- U prvom vagonu sam potegao i ručnu kočnicu, ali bez ikakvog efekta. Sljedeće čega se sjećam je buđenje na prvom dijelu vagona - kazao je Mišković.

Podsjetimo, u optužnici se za općeopasnu radnju sa smrtnom posljedicom terete bivši direktor poslova ekologije i zaštite u Infrastrukturi HŽ-a Ivan Medak, direktor tvrtke Intrade Ivan Tomašković, Jozo Bazina koji je bio savjetnik u toj tvrtki, šef protupožarne zaštite HŽ-a u Splitu, Drago Rogulja te vatrogasac Branko Tišljar. U tragičnoj nesreći 24. srpnja 2009. godine poginulo je šestero ljudi.

Idi na 24sata

Komentari 13

  • IvicaŠčuric 05.03.2011.

    da vozim taj vlak od prvog dana i tvrdim da vlak nije kriv a pogotovo strojovoda jer morate shvatiti da je strojovoda prvi na udaru a ipak svi volimo sebe najvise i pazimo na sebe i dok ja pazim na sebe pazim i na sve koji su iza mene kao na oko u glavi i mogu pozvati sve koji zele da probaju voznju samnom i da vam svima dokazem da je vlak ispravan jer nemoguce da sve tri kocnice otkazu istovremeno to isto ko da vam svemirska stanica mir padne u dvoriste tolike su mogucnosti a sto se nagibne tehnike tice sve upravlja kompjuter ali ako on zakaze postoji drugi kompjuter koji radi u sllipu te ako prvi zakaze on odma preuzima sve funkcije jer sve radnje prvog biljezi ako se vlak nagne previse ili nagli udar u krivini nagibna izbacuje i zavodi se potpunoi kocenje cijelog vlaka te se nemoze resetirat do otklona istog kvara i to u radioni u zagrebu lijepi pozdrav i moja tvrdnja da je vlak jos uvijek najsigurnije prijevozno sredstvo i jos da vam kazem da sam ja onaj strojovoda koji je vozio prvi nagbni u split poslije nesrece

  • IvicaŠčuric 04.03.2011.

    gospodine soap moram vas ispraviti u vezi sa magnetnom kocnicom koja je radila i bila ispravna ali i ta magnetna kocnica radi na principu trenja a zbog te famozne tekucine nije doslo do trenja makar je kocnica bila ukljucena i ispravna i radila kao i zracna kocnica i kocnica koja se koristi na dugim padovima a to je kocenje motorom za vasu informaciju taj isti vlak ja spustam u split sa 40 do 60 posto snage kocenja motorom a da vlak ne ubrza ni jedan kilometar preko zadane brzine od 85 km na sat te bez dodavanja zracne kocnice osim kad treba stati u kastelima

  • Soap 04.03.2011.

    Slažem se Vedranius, ali ja BiH napomenuo kako se izjave ne slažu: svjedoci izjavljuju kako je već u perkovicu bilo problema (to je kraj Knina) pa kaj to znaci- kaj su oni spricali sve do Zagreba ili??? A opet iz HZ- a kažu drugačije, kao nije bilo problema... Vlakovi pogotovo nagibni imaju magnetne kocnice, one rade na neovisnom sustavu- kako one nisu radile??? Vlakovi imaju spremnike s pijeskom (u slučaju proklizavanja se ispusta), zašto to nije aktivirano... Hmmm... Bojim se ja da tu previše toga upućuje na neispravan vlak a ne na neko sredstvo protupozarne namjene. Neki ljudi kažu da ako je vlak bio neispravan, zašto nije stao već u perkovicu- dragi moji koliko sam čuo za brže vlakove od perkovica do Splita NEMA stanica na kojima se staje... Vidjet ćemo šta bude

Komentiraj...
Vidi sve komentare