Cijena rekonstrukcije rotora u zagrebačkom Remetincu premašila je sva dosadašnja predviđanja i popela se na 331,6 milijuna kuna.
Početne procjene govorile su o iznosu od dvjestotinjak milijuna kuna, pa se popela na 250 miliijunak una koliko je Grad Zagreb planirao izdvojiti na natječaju za izvođača radova, piše Tportal.
Da će cijena novog rotora premašiti 300 milijuna kuna postalo je jasno kad su odabrani izvođači radova (281 milijun kuna s PDV-om).
Grad ima pravo na 320,9 milijuna kuna bespovratnih sredstava i na predujam koji ne može biti veći od 128,3 milijuna kuna, odnosno 40 posto odobrenih sredstava.
Od spomenutih 320,9 milijuna kuna, 85 posto (272, 8 milijuna) osigurano je iz fondova EU-a dok 48,1 milijun kuna stiže iz državnog proračuna. Razliku od 320,9 do 331,6 milijuna kuna pokrit će Grad Zagreb.
Upravo je iznos od 331,6 milijuna kuna naveden na ugovoru o kojem će se raspravljati u četvrtak na Skupštini Grada Zagreba, a ugovor moraju potpisati gradonačelnik Milan Bandić i ministar prometa Oleg Butković.
Osim cijene radova, koji su najveća stavka, troškovnik pokazuje da je na otkup zemljišta otišlo 8,6 milijuna kuna, izgradnju elektroenergetske mreže 8,9 milijuna kuna, mjerenje plinova u podvožnjacima 5,1 milijun kuna, dok je za izvođenje radova privremene regulacije prometa potrošeno četiri milijuna kuna.