Vodeći stručnjaci, komunikator, politički analitičari i politički lider iz regije okupit će se od 7. do 9. studenog na KOMferenciji 2024. u Splitu kako bi istražili najvažnija pitanja vezana uz umjetnu inteligenciju, demografiju, ali i superizbornu godinu, priopćili su organizatori.
Izborima će biti posvećen niz panela i predavanja kao i digitalnim kampanjama i političkoj komunikaciji.
Superizborna godina: Ključne teme i paneli na KOMferenciji
S obzirom na to da će 2024. godine preko dvije milijarde ljudi u 60 zemalja izaći na birališta, KOMferencija posvećuje posebnu pažnju političkoj komunikaciji i strategijama za suočavanje s izazovima superizborne godine. Među najintrigantnijim predavanjima i panelima, izdvajaju: Darko Ivanović: „Superizborna godina ili kako sam naučio da prestanem brinuti i zavolio cirkus”, gdje će Ivanović, otvoriti konferenciju s temom superizborne godine iz jedinstvene balkanske perspektive. Ivanović će, sa svojim iskustvom u vođenju kampanja, podijeliti specifičnosti političkog marketinga u regiji.
Zatim će se održati panel „IZBORI U AMERICI: I nas dira kad SAD bira”. Uz globalnu pozornost na američke izbore, ovaj panel istražit će utjecaj tih izbora na međunarodne političke tokove. Sudionici Krešimir Macan, Nataša Pavlović Bujas, Dejan Verčič i prof. dr. sc. Marijana Grbeša Zenzerović analizirat će kako američki izbori utječu na europske kampanje, ali i na svakodnevicu svih nas, dok će se Macan i Grbeša Zenzerović uživo javiti iz Amerike, gdje prate rasplet jednih od najvažnijih izbora u svijetu.
Predsjedničke kandidatkinje Hrvatske u dijalogu: „Kakav predsjednik/ca treba Hrvatskoj?” Na panelu posvećenom nadolazećim predsjedničkim izborima u Hrvatskoj, kandidatkinje Ivana Kekin (Možemo!) i Marija Selak Raspudić (nezavisna) predstavit će svoje vizije Hrvatske, politike i mišljenje o muškim protukandidatima.
Održat će se i panel gradonačelnika: "URBANA KONTRACEPCIJA: kako promijeniti demografske trendove gradova" Gradonačelnici Ivica Puljak (Split), Filip Zoričić (Pula), Mato Franković (Dubrovnik) i Srđan Mandić (Sarajevo Centar) razgovarat će o demografskim izazovima u svojim sredinama te mjerama za poticanje doseljavanja i podrške mladim obiteljima. Poseban fokus bit će na utjecaju ovih tema na lokalne izbore.
Predviđeno je i predavanje Ante Šalinovića: „Istraživanja u političkim kampanjama – Bacanje novca ili ključ uspjeha?” Davno ih je jedan poraženi političar nazvao „klošarskom agencijom“, no činjenica je da većina stranka i komunikatora ne kreće u kampanje bez da su s agencijama za istraživanje javnog mijenja opipali bilo građana, odabrali ključne teme, pa nerijetko i izabrali najboljeg kandidata. Ante Šalinović iz IPSOS-a održat će predavanje o ulozi istraživanja u političkim kampanjama, od formiranja političkih strategija do mjerenja uspjeha.
Digitalni marketing bit će detaljno istražen na panelu posvećenom inovacijama u političkim kampanjama. Luka Kerečin (Možemo!), Ivan Jozić (SDP) i Marijan Palić (Atomski marketing) podijelit će najnovije trendove u digitalnoj političkoj komunikaciji.
Kad se pridoda već ranije najavljeno gostovanje potpredsjednika Vlade i ministra unutarnjih poslova Davora Božinovića i ministra demografije Ivana Šipića jasno je da će Split ovog tjedna biti centar političkih analiza i rasprava u kojem svi sudionici KOMferencije imaju priliku sudjelovati uživo.
Sudionici će se dotaknuti i problematike fake newsa. Na panelu Fakenews naš svagdašnji. Ima li lijeka? sudjelovat će ministrica kulture i medija Nina Obuljen Koržinek, Andrea Čović Vidović iz Europske komisije te Robert Tomljenović iz Agencije za elektroničke medije, uz moderiranje Violete Colić. Panel će obraditi izazove dezinformacija u suvremenom društvu i strategije za njihovo suzbijanje.
Nakon intenzivnih diskusija i panela, sudionici će imati priliku opustiti se uz zvuke Nene Belana, koji će svojim hitovima osigurati nezaboravnu atmosferu i priliku za neformalno druženje i networking, čime će konferencija dobiti savršen završetak bogatog dana.