Dani televizije su odbrojani i pitanje je koliko će to trajati, poručio je direktor Styrie za Hrvatsku Boris Trupčević sudjelujući u panel diskusiji "Kuda ide televizija?" na Weekend Media Festivalu u Rovinju.
- Internet oglašavanje će ove godine prvi puta prestići televizijsko Razlog je jednostavan - tamo je publika - kazao je Trupčević, a zatim usporedio publike na televiziji i internetu. Prva je, kaže, starija i lošijeg imovinskog statusa, a druga su mladi potrošači.
- Klinci danas sanjaju da budu YouTuberi, a ne TV zvijezde - zaključio je Trupčević.
Tijekom diskusije povela se rasprava o eventualnom problemu monetizacije internetskog sadržaja, kojeg je direktor Styrie osporio.
- Mi smo vrlo uspješni u monetizaciji, jer sve veći dio tržišta razumije da su potrošači na internetu. Gledanost videa nam je narasla 45 puta u godinu dana - kazao je.
Dodao je kako su tehnološke mogućnosti koje internet pruža oglašivačima da dođu do svojih klijenata neusporedive s bilo čime linearnim.
- Ja bih se, da sam televizija, strašno zabrinuo - Trupčevićev je zaključak.
Styria i 24sata već se duže vrijeme definiraju kao digitalni izdavač.
- Vrlo smo aktivni u digitalnoj produkciji. Vidimo u svijetu pad konzumacije televizije. On je trenutno stabilan, ali se i vidi velika
generacijska promjena. Televiziju drži 50+, dok mlade generacije dramatično odlaze od TV-a. To se ne može zaustaviti. Ljudi imaju pravo izbora. Jednom kad im se to omogući, nema natrag. Sad vidimo da je u Americi za deset postotnih poema internet jači od TV-a. Globalno je omjer 50:50 - istaknuo je Trupčević.
Za primjer je dao YouTube koji samo na mobitelima ima gledanost mlade publike nemjerljiv s bilo kojom televizijom.
- Google je javno objavio sa želi 25 posto televizijskog novca - rekao je i još jednom ponovio kako su mladi potrošači na internetu, te da sve te brojke govore u prilog tome da de se stvari dramatično mijenjaju.