Nevjerojatani prometni čepovi stvorili su se u ponedjeljak prijepodne na široj splitskoj okolici. Naime, u jednom trenutku se kolona između Splita i Omiša protegla na nevjerojatnih 30-ak kilometara. Prema podacima Google Mapsa, to je u trom trenutku bio jedan od najvećih prometnih čepova na svijetu te je vozačima za put od Makarske do Splita trebalo više od 3 sata.
Kako piše Slobodna Dalmacija, kolona prema Splitu iz smjera Dubrovnika protezala se praktički do Omiša i bila je dugačka oko 20 kilometara, a na taj čep nadogradio se i onaj na južnom ulazu u Omiš gdje je kolona dugačka oko 5 kilometara. Samim time Omiš se našao u potpunoj prometnoj izolaciji s kolonama od otprilike 5 kilometara na oba ulaza u grad (iz smjera Splita i iz smjera Makarske).
Nešto iza 14 sati pritisak automobila na dionici Omiš-Split se smanjio pa su kolone s rekordnih 30-ak kilometara pale na 5-10 kilometara. Na ulazak u Split iz smjera Omiša tako se čeka oko jednog sata, dok Omiš ostaje izoliran s kolonama od 5 kilometara na svim ulazima u grad.
Promet u Splitu je također izrazito gust, s velikim čepom na ulazu u grad iz smjera Klisa te zakrčenom Zvonimirovom ulicom u samom centru.
Ogromne kolone i kod Zadra
No, to nije jedini prometni čep u Dalmaciji. Kako javlja Zadarski.hr, stvorile su se gužve i u mjestima oko Zadra, te se od Sv. Petra prema Zadru vozilu u velikoj koloni brzinom od 10 kilometara na sat. Tako je nekima od Zadra do Petrčana trebalo čak sat i pol vremena.
HAK: Prilagodite brzinu i način vožnje
U Hrvatskom autoklubu, pak, napominju kako je promet je pojačan na većini cesta u smjeru mora, povremeno i u smjeru unutrašnjosti, duž Jadranske magistrale (D8), zagrebačkoj (A3) i riječkoj (A7) obilaznici te na pojedinim graničnim prijelazima. Na nekim se dionicama autocesta vozi usporeno i u koloni, uz povremene kraće zastoje, osobito u blizini odmorišta i čvorova.
POGLEDAJTE VIDEO: Gužve na Lučkom
- Vozačima savjetujemo da prilagode brzinu i način vožnje trenutačnim uvjetima i pripaze na sigurnosni razmak između vozila - objavio je HAK.