Pobornici drugog referenduma smatraju da bi se time mogla okončati trogodišnja politička kriza i paraliza koja je nastupila nakon referenduma u lipnju 2016. kada je 52 posto birača glasalo za izlazak iz EU-a.
No britanska konzervativna vlada koja zagovara Brexit to ne želi.
Roland Rudd, izvršni direktor kampanje za odnose s javnošću, smijenio je Jamesa McGroryja, direktora kampanje People's Vote, i Toma Baldwina, direktora komunikacija.
Ali Baldwin je kazao da i dalje namjerava dolaziti na posao te optužio Rudda da uništava kampanju.
Neki djelatnici kampanje odlučili su zbog toga u ponedjeljak otići ranije s posla u znak prosvjeda. Poslije su ostali dobili slobodan dan.
Kampanja je podijeljena u pogledu toga što bi trebalo učiniti da zemlja ostane u EU-u.
Neki smatraju da bi trebali vršiti snažniji pritisak da se održi novi referendum, dok drugi žele da se glasnije zagovara stajalište da bi Britanija trebala ostati u EU-u bez drugog referenduma.
Neke ankete pokazuju da se potpora javnosti malo pomaknula u korist ostanka u EU-u, no nema odlučujuće promjene stajališta.
Zagovornici referenduma moraju osigurati dovoljnu potporu u parlamentu. Oporbeni laburisti ga podržavaju, ali za sada nema dovoljno potpore da bi ga se organiziralo.