To je to što me zanima!

Kamere će snimati 24 sata, a kazne će doći na kućnu adresu

Fiksni radarski uređaji bit će u funkciji 24 sata dnevno, a bit će postavljeni duž prometnica u Gradu Zagrebu, Osječko-baranjskoj i Primorsko-goranskoj županiji
Vidi originalni članak

Ministarstvo unutarnjih poslova raspisalo je natječaj za nabavku fiksnih radarskih uređaja za mjerenje brzine s ugrađenim sustavom za automatsko prepoznavanje registarskih pločica (ANPR). Ovi će uređaji u funkciji biti 24 sata dnevno, a bit će postavljeni duž prometnica u Gradu Zagrebu, Osječko-baranjskoj i Primorsko-goranskoj županiji, piše Večernji list. Te će kamere snimati prekoračenja brzine u prometu zajedno s registracijskim oznakama tih vozila te će vozačima odmah slati kazne na kućnu adresu.

Za ovu opremu policija će izdvojiti 5,28 milijuna kuna (bez PDV-a), a ona će imati i digitalnu kameru ili fotoaparat za snimanje i danju i noću. Natječajem je propisano da fotografije i podaci s uređaja moraju biti zaštićeni od neovlaštenog kopiranja, pregledavanja i brisanja, bilo na terenu, bilo kod naknadne obrade u postaji.

Radari u ormarićima otpornima čak i na metke

Oprema za nadzor brzine i čitanje registarskih oznaka bit će postavljena uglavnom na stupovima javne rasvjete i to u ormarićima otpornima na metke, vodu, prašinu i temperaturu od -20 do 60 stupnjeva. Vrata ormarića morat će imati i protuprovalnu bravu. 

Selit će ih s lokacije na lokaciju

Iako se u natječaju navodi 30 lokacija (u svakoj regiji po deset) na kojima će se nalaziti uređaji za nadzor, MUP će nabaviti 15 kamera koje će, ovisno o potrebi, seliti s lokacije na lokaciju. Tako vozači neće znati koji je od postavljenih ormarića pokraj kojeg se voze zapravo prazan.

Bit će nadzirana brzina vozila u najmanje dva vozna traka i u oba smjera, a minimalni raspon mjerenja brzine je od 30 do 250 kilometara na sat. U svakom ormariću bit će ugrađena oprema za bežičnu komunikaciju s računalnom mrežom Ministarstva unutarnjih poslova.

Više pročitajte u Večernjem listu.

Evo gdje se očekuje postavljanje radara u Zagrebu:

Slavonska avenija na raskrižju ulice M.Sachsa (kretanje vozila u smjeru istoka) - nosač na stupu javne rasvjete (stup se nalazi između sjevernog i južnog kolnika).

Ulica Dubrava (kretanje vozila u smjeru zapada) - nosač na stupu javne rasvjete kod raskrižja sa ulicom II Poljanice.

Avenija Marina Držića (kretanje vozila u smjeru jug) - nosač na stupu javne rasvjete (stup se nalazi s lijeve strane kolnika) ispred petlje sa Slavonskom avenijom.

Aleja grada Bologne (kretanje vozila u smjeru zapada Gajnice-Zaprešić) - nosač na stupu javne rasvjete.

Aleja grada Bologne (kretanje vozila u smjeru istoka Zaprešić-Gajnice) - nosač na stupu javne rasvjete.

Zagrebačka obilaznica A3 (kretanje vozila u smjeru zapada) - nosač na stupu portala sa promjenjivom prometnom signalizacijom na 34. kilometru.

Slavonska avenija (kretanje vozila u smjeru zapada) - nosač na stupu javne rasvjete na ulazu u podvožnjak ispod Savke ceste.

Žerjavinec, Omladinska ulica ispred kućnog broja 8 (kretanje vozila u smjeru istok) - stup sa betonskim temeljem uz južnu stranu kolnika. 

Čeglje D1, neposredno ispred kućnog broja 12 (kretanje vozila u smjeru sjevera) - stup sa betonskim temeljem. 

Pavučnjak D1, ispred kućnog broja 59 (kretanje vozila u smjeru juga) - nosač na stupu javne rasvjete.

Idi na 24sata

Komentari 232

  • jeva 10.02.2015.

    neka je kamera na svakom ćošku, na cesti ionako ima previše vozača koji se ponašaju bezobrazno i bahato! neki dan jedan balavac u nabrijanoj pili, uvaljen u svom sjedalu, jedna ruka na volanu i vozi slalom vožnju, koči, juri, gužva na cesti, a on još gleda okolo i smješka se! nek se samo smješka, bolje bu ispal na fotki dog ga kamera uslika!!!

  • grumla 04.02.2015.

    Sve O.K ali da ima pravde i zakona za sve ne samo za obične građane nego i za policiju sve face vladajuće i ostale koji krše prometna pravila više nego mi ! Znači otporna do + 60 vrhunski stroj jedan upaljač i malo benzina i to je to !

  • bhorv214 03.02.2015.

    Podržavam ovo, ali se nadam da neće biti fiksno stacionirani kao u Bosni, jer ubrzo će se na netu postavit točne koordinate koje se ukucaju u navigaciju, i kad se prođe ta točka nazad po gasu. Ti rade na principu mjerenja vremena prolaska kroz dvije točke koje su fiksirane ispod sloja asfalta, npr.10 metara. I neisplativo ih je selit zbog prekopavanja cesta. Nadam se da će naši kupit nešto suvremenije.

Komentiraj...
Vidi sve komentare