Četvrta Web::Strategija, konferencija o internetskom marketingu s temom kontekstualnog oglašavanja, održati će se u Zagrebu u reprezentativnom prostoru Hypo EXPO XXI centra 05. ožujka i svim prisutnima će prije svega pružiti edukaciju te informacije o najnovijim trendovima kontekstualnog oglašavanja. 24sata je zlatni medijski sponzor Web strategije. Kontekstualno oglašavanje (smisleno oglašavanje, tematsko oglašavanje) važan je dio strategije za internet (web) marketing svake moderne web stranice. Do nedavno je tek mali broj domaćih tvrtki ulagao u kontekstualno oglašavanje. Kontekstualno oglašavanje omogućava da se Vaši oglasi dobro usmjere na one web stranice i to sa onim sadržajem koji najviše odgovara Vama kao zakupniku oglasnog prostora. Takve web stranice se nalaze u kontekstualnoj mreži koju Vam omogućava pružatelj usluga kontekstualnog oglašavanja (npr. Facebook, Google AdWords, ETARGET, Xclaim i drugi). Kao i SEO (optimizacija web stranica za tražilice) i kontekstualno oglašavanje je oko nas!
VIŠE INFORMACIJA PROČITAJTE OVDJE