Kompanije kao Apple, Google, Pixar, Tesla imaju pomalo urođenu sposobnost razumijevanja vrijednosti kreativnosti. Umjesto da se fokusiraju na određene kreativne zvijezde u kompanijama, oni njeguju kulturu u kojoj svatko od zaposlenika u nekoj mjeri participira u kreativnom i inovativnom procesu. Upravo zato i postižu bolje rezultate od drigih organizacija. Koji je idealni proces u kojem kretivnost i inovacije mogu živjeti? Koji su potrebni koraci i procesi da bi inovacije bile svakodnevnica u organizacijama i da bi ih baš svi dijelili sa svima, bez straha od osuđivanja i ismijavanja.
Diskusiju će na 24. izdanju Golden Drum festivala pokrenuti Alemsah Ozturk, iz Grey EMEA u Turskoj.
NAJVEĆI KREATIVCI NA JEDNOM MJESTU
Ljubljana će na tri dana postati središnje mjesto na kojem će se okupiti najkreativniji umovi u svijetu oglašavanja te prezentirati svoje radove. 24. izdanje Golden Druma, najvećeg i najrespektabilnijeg međunarodnog festivala kreativnosti u ovom dijelu Europe, sudeći prema broju prijava najbolje je ikada. Da u svijetu oglašavanja itekako ima entuzijazma za kreativne ideje, pokazuje i porast prijavljenih radova iz godine u godinu.
NAJBOLJI PROJEKTI U EUROPI
Na festivalu sudjeluju svjetski stručnjaci u kreativnoj - oglašivačkoj industriji. Biraju se i najbolje kampanje u Europi, a na natjecanje se prijavilo više od 1000 radova. Festival traje od 18. do 20. listopada u Grand Hotelu Union, a prati ga snažan slogan “Ostavi svoj trag”. Svoje radove su na natjecanje mogle poslati agencije, oglašivači, klijenti, dizajnerske i produkcijske kuće, medijske kompanije te svi oni koji kreiraju i produciraju sadržaj u sferi tržišnih komunikacija.
Prijave će ocjenjivati dva žirija, u svakom sjedi po 11 vrhunskih kreativaca iz industrije,. Jedna od zanimljivih tema je i ona nepresušna: Millenialsi - razumijete li ih? Vodstvo u kreativnim organizacijama, Kako izgraditi originalni i neoriginalni bend? Oglašavanje i glazba: Strastvena ljubavna afera…
Govornici dolaze iz cijele Europe i iz organizacija u kojima svi želimo raditi. Tema kreativnosti nepresušna je, a s digitalnim tržištem postaje još veći izazov.